sunnuntai 26. huhtikuuta 2020

Heräsin yöllä kello 2,35 viellä nukkumaan kello 4,50. pystyyn kello 5,10 pystyyn silloin,

Harmi kun ei enään ole hedelmiä yöllä niin kun ennen oli  iso vati hedelmiä sai siinä vatsaan täytettä. Nyyään  ei saa kun iltapalalla yhden hedelmän.

Laitoin M-Lviestiä miten nistin paskat ovat eämääni pilanneet. Kun alkuun M.L oli nistejä niin vastaan kovasti nyt se kehui metadoni hoitoja. Kyllä minä tietäisin nisteille paikan.

Kävin nessikahvilla keittiöllä sain puoli kuppia nessiä, hunajaa ei olekkaan ja valkosta sokeria en käytäkkään kun pakosti. Nyt laitan tekstiä uudelle sivulle painavasta asiasta Kaihista mikäli sitä on minulla.Niin se silmäaseman lääkäri tiesi kertoa.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...