torstai 30. huhtikuuta 2020

Lähdin aamusta kelloliikkeeseen laitatin lasin kellooni kun se tippui jo toisen kerran.

Kävelin kylille kelloliikkeeseen oli kelloseppä eilen liimannut lasin nyt uskotaan ettö lasi pysyy. Ei ollutkaan lasin viimesestä lasin laitosta, kun muutaman kuukauden. Kumma ettei saa kelloseppä lasia kiinni niin että pysyy.  Nyt kertoi että oli eilen liimannut lasin ja tänään kasasi kellon. Ei veloittanut se mitäänja hyvä niin kun kolme lasia on laittanut. Toivotaan nyt että kestää liimauksensa uskotaan nyt että pani semmoisaet liimat kun muuten alkaa  maine mennä.

Kohta alkaaa vappu juhlat kovat säpinät tulikin juuri radiosta vapusta toivoo viranomaiset helppoa vappua että  vietettäsiin kotona vappu. Toivotaan että olisi helppo vappu.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...