Oli vähän pulssi kova mutta söin juuri suoraan ennen pulssin mittausta luulen että ,nouee ehkä siinäkin pulssi olen ennenkin sen huomannut. Ja monia tekijöitä pulssin kanssa. Joku sanoo että lepo pulssi minulla on otettu yölläkin 30 sastolla.
Nyt otettiin äsken kilpirauhaskokeet mikähän arvo minut tappaa kun LITOSSA on tappavat arvot siinä on noilla arvoilla myrkytysvaara 1800 milliä Kyllä on kauhuissa litovaaran arvot että jollekkiin syötetään 1800 milliä litoa. Olantsapiini 25 milliä.
Mutta se onkin ryssälääkäri V.T kuka sitä myrkkyä minulla laittoi. Se piti lopettaa apulaisylilääkärin puheilla toki puhuivat piikkihoidosta mitä en todella hyväksynyt. En ole koskaan piikkiä itseeni laittanut enkä tule laittamaan. Laitoin viestiä apulaisylilääkärille N.R pesi se kätensä eikä puuttunut lääkkeeseen. Ihmettelen kun hiekkaharjun mehiläisen kielokodossa. Pölähti apulaisylilääkäri N,R sinne otin J.S todistajaksi keskusteluun. Sanoi N,R että jos hän olisi sen talon päälikkö potkisi hän minut heti pois. Sanoi myös N.R että terve kun olet lähde terveitten pariin. Ja lääkkeethän olet lopettanut. Siinä oli kolme tärkeää asiaa muuten puhuttiin niitä näitä.
Käveleekö Ryssät lääkärit apulaisylilääkärin yli minä olen kuullut ihan toista että on Apulaisylilääköri suurimpia herroja talossa.
Miten perkeleellä on asiat kysynpä vaan. Luulin kun juttelin alkuun tullessa taloon ja apulaisylilääkärin kannssa muistaakseni tiputettiin lääkkeeni normaaliin. Kumma kun oli palaveri omahoitaja buldoggi M, M ja mieshoitaja M sekä opiskelija määräsikin venäläinen saatana
V.T myrkytysvaaran
LITOA 1800 MILLIÄ. MIKÄ HELVETTI ON MOTIIVI MYRKYTTÄMISESSÄNI. EIKÖ KUKAAN TUTKI ASIAA. HUUMEET PYÖRII JATKUVASTI OSASTOILLA. USEAMPI KERTA PORUKKAA ON PALANUT OSASTOILLA.JA venäläinen ANTAA LUVAT YHDELLE HYVÄKKÄÄLLE AINAKIN MIKSI KYSYNPÄ VAAN. MINUA RATSATAAN JATKUVASTI VAIKKA TIETÄVÄT LÄÄKEKIELTEISYYTENI JA HUUME VASTAISUUTENI. LUKEKAA MITEN PAHASTI SAIRASTUIN LITOSTA JA RISPIDON MIKÄ MUUTTUI OLANTSAPIINIKSI. MIETTIKÄÄ NYT NORMAALIT IHMISET MITEN VAIKUTTAA HERKKIIN MIELENTEREYSIHMISIIN. KUN HUUMEVÄKI SEKOILEE KAMOISSA. KERRAN OLI VESSAN OVET KÄYTÄVÄLLE KIINNI JOUDUIN KUSEMAAN ÄMPÄRIIN,
TÄÄLLÄ OSASTOILLA KAUPOILTA TULLESSA VIRON POIKA SYYNÄSI MUNATKIN MINULTA MITÄ EI MINUN VELIVENÄLÄINEN KAVERI TEE. VADIM ON VELIVELÄINEN HIENO MIES TUNTEE MINUT. HYVÄ ETTEI OLLUT JURRI PÄÄLLÄ. OLISI SAANUT VIRON POIKA JA TOINEN PAMPPU AIKA KÄSITTELYN. SAATANOITA OLETTE JOS MINÄ TOISIN KAMAA OLISI SITÄ REKALLINEN. JA PISNES PYÖRISI OTTAISIN HALTUUN KOKO KELLOKOSKI OHKOLAN. ON VAAN NÄMÄ NIIN PIENET PISNEKSET ETTEI MINUA KIINNOSTA.. KUNHAN MEDELLIN KARTELLIN TAPAISET PIIRIT PYÖRISI.
Nyt otettiin äsken kilpirauhaskokeet mikähän arvo minut tappaa kun LITOSSA on tappavat arvot siinä on noilla arvoilla myrkytysvaara 1800 milliä Kyllä on kauhuissa litovaaran arvot että jollekkiin syötetään 1800 milliä litoa. Olantsapiini 25 milliä.
Mutta se onkin ryssälääkäri V.T kuka sitä myrkkyä minulla laittoi. Se piti lopettaa apulaisylilääkärin puheilla toki puhuivat piikkihoidosta mitä en todella hyväksynyt. En ole koskaan piikkiä itseeni laittanut enkä tule laittamaan. Laitoin viestiä apulaisylilääkärille N.R pesi se kätensä eikä puuttunut lääkkeeseen. Ihmettelen kun hiekkaharjun mehiläisen kielokodossa. Pölähti apulaisylilääkäri N,R sinne otin J.S todistajaksi keskusteluun. Sanoi N,R että jos hän olisi sen talon päälikkö potkisi hän minut heti pois. Sanoi myös N.R että terve kun olet lähde terveitten pariin. Ja lääkkeethän olet lopettanut. Siinä oli kolme tärkeää asiaa muuten puhuttiin niitä näitä.
Käveleekö Ryssät lääkärit apulaisylilääkärin yli minä olen kuullut ihan toista että on Apulaisylilääköri suurimpia herroja talossa.
Miten perkeleellä on asiat kysynpä vaan. Luulin kun juttelin alkuun tullessa taloon ja apulaisylilääkärin kannssa muistaakseni tiputettiin lääkkeeni normaaliin. Kumma kun oli palaveri omahoitaja buldoggi M, M ja mieshoitaja M sekä opiskelija määräsikin venäläinen saatana
V.T myrkytysvaaran
LITOA 1800 MILLIÄ. MIKÄ HELVETTI ON MOTIIVI MYRKYTTÄMISESSÄNI. EIKÖ KUKAAN TUTKI ASIAA. HUUMEET PYÖRII JATKUVASTI OSASTOILLA. USEAMPI KERTA PORUKKAA ON PALANUT OSASTOILLA.JA venäläinen ANTAA LUVAT YHDELLE HYVÄKKÄÄLLE AINAKIN MIKSI KYSYNPÄ VAAN. MINUA RATSATAAN JATKUVASTI VAIKKA TIETÄVÄT LÄÄKEKIELTEISYYTENI JA HUUME VASTAISUUTENI. LUKEKAA MITEN PAHASTI SAIRASTUIN LITOSTA JA RISPIDON MIKÄ MUUTTUI OLANTSAPIINIKSI. MIETTIKÄÄ NYT NORMAALIT IHMISET MITEN VAIKUTTAA HERKKIIN MIELENTEREYSIHMISIIN. KUN HUUMEVÄKI SEKOILEE KAMOISSA. KERRAN OLI VESSAN OVET KÄYTÄVÄLLE KIINNI JOUDUIN KUSEMAAN ÄMPÄRIIN,
TÄÄLLÄ OSASTOILLA KAUPOILTA TULLESSA VIRON POIKA SYYNÄSI MUNATKIN MINULTA MITÄ EI MINUN VELIVENÄLÄINEN KAVERI TEE. VADIM ON VELIVELÄINEN HIENO MIES TUNTEE MINUT. HYVÄ ETTEI OLLUT JURRI PÄÄLLÄ. OLISI SAANUT VIRON POIKA JA TOINEN PAMPPU AIKA KÄSITTELYN. SAATANOITA OLETTE JOS MINÄ TOISIN KAMAA OLISI SITÄ REKALLINEN. JA PISNES PYÖRISI OTTAISIN HALTUUN KOKO KELLOKOSKI OHKOLAN. ON VAAN NÄMÄ NIIN PIENET PISNEKSET ETTEI MINUA KIINNOSTA.. KUNHAN MEDELLIN KARTELLIN TAPAISET PIIRIT PYÖRISI.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti