perjantai 29. toukokuuta 2020

Kusi ja juomisen kontrolli jatkuu yön jäljiltä. Aika vaiva on kontrolli epäilen että on se vesijuoppouden kontrollia. Vaikka väittää hoitsut eturauhasvaivaa tutkittavan

Voihan se olla niin kun sanovat eturauhastutkintaa tekevät niin tarkkaa seurantaa., Pamppu P on aika tarkka se teki verenpaineen mittauksen mistä määräsivät verenpainelääkkeen mistä lääkkeestä meni silmäni huonoon kuntoon ei ne laakista menneet. Kun lääkäri puhui kaihista ei kaihikaan puhkea laakista. Ja kun minulla oli ennen lääkkeitä silmät hyvät ei mitään vaivaa ollut näin hyvin. Lähi näkö vaatii lähilasit.
 Mutta muuten näköni oli hyvä , jostain meni lähinäköni huonoksi mutta on se ollut, vuosia kauas olen nähnyt hyvin.

Nyt lähden nessikahville merkkaan sen juomalistaan. Harmi kun ei ole hunajaa minulla en muistanut ostaa sitä  kanttiinista. Join puolikuppia nessiä tuli siitä noin 1,25 senttiä juomalistaan.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...