perjantai 8. toukokuuta 2020

Mietin lähtisikö ulkoilemaan ehtisi tunnin ulkoilla kello 18 menee alaovi kiinni. Pitäisi ulkoilla enemmän.

On vähiin mennyt ulkoiluni kun en töissäkään enään käy. Toivotaan nyt että pääsen vanhaan duuniini takasin. Pakkohan niiden on ottaa minut  vanhaan duuniin kuin ei minusta ole  kiinni koronavirus. Toivotaan ettei leviä työmaalle koronavirus uskotan että on se jo voiton puolella. En ole kuullut että se kehenkään olisi tarttunut. Ei ainakaan osastolla ole kukaan valittanut.

Oli hyvä keitto ja kunnon jälkiruoka  rahka. Nyt täytyisi yrittää pienet tirsat ottaa, kun väsyttää niin paljon. Jäi unet kesken aamusta ei vaan tullut  uni enään uudestaan aamusta.

Pitäisi alkaa hommaamaan asuntoa sossun kautta se varmaan onnistuisi. Kyseli talon sossu minulta mistä päin asuntoa katsoisin. Olen vissiin vihdissä kirjoilla mieluiten menisin Keravalle siellä olisi tuttuja kunnon ihmisiä. Onhan siellä kyllä pahaakin porukkaa nistin paskojakin sieltä löytyy.

Kun siellä liikuin viimeksi ajttelin ottaa halttuun koko Keravan kun minulle tultiin puhumaan toreilla ja turuilla. Mutta kaikki meni pieleen kun en asuntoa saanut. Sitten loppui rahani ja kaikki meni pieleen senkin takia ,rahalla olisin pärjännyt.

Kyllä rahalla on semmoinen mahti kaikki kumarsi minua kun pitivät miljoona miehenä. Olihan se mukavaa esittää miljoona miestä. Täytyy nyt saada vähän kasaan mammonaa että pääsen taas esittämään miljoona miestä

Harmittaa kun en tavoita vihreitten Baronan lääkäriä P T kenet opin tuntemaan sosiaalisairaaalassa nuorena miehenä ollessani. P.T oli vaaliehdokkaana jossain vaiheessa. Olisin lähtenyt ajamaan P.T eteenpäin vaalityöllä. Minäkin olen ollut vihreissä nykyään en enään tiedä olenko enään vihreitten sivuilla.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Pia kehui minua mukavaksi kaveriksi, oliko sitten tosissaan en tiedä sitä. Kyllähän hoitajat kehuu potilaita.

 Mukavalta se kuulostaa kehuja saada. Mukava se on Pia hoitajakin se mitä olen sitä oppinut tuntemaan. Onhan tässä talossakin vaikea töissä ...