keskiviikko 13. toukokuuta 2020

Oloni on vähän parempi silmätkin on paremmat. Kunhan saisin lääkkeet kaikki pois. Tai sitten täytyy häipyä mestasta.

Nämähän tappaa minut lääkkeillään LITO 1800 MILLIÄ SEKÄ OLANTSAPIIN 20 MILLIÄJotain muutakin menee vissiin verenpainelääke silmäni menivät kyllä jostain verenpainelääkkeestä. Vaikka puhuvatkin lääkärin puhumasta kaihista mikä ei kyllä muutamissa päivissä puhkea kun on ollut minulla hyvä näkö.

Minulla on mielestäni hyvät verenpaineet mutta pakotti hoitajat minut ottamaan verenpainelääkkeen. Olisin lopettanut lääkkeet ja elämäntavalla pudottanut verenpaineeni. Ravinnolla ja kovalla liikunnalla kahvit ja energiajuomat pois kyllä sillä paineeni laskisivat. Uskon niin minäkin kyllä ymmärrän ja uskon omia lääkäreitäni. On täällä ohkolassa vaan kumma tyyli kun tulee lääkemuutoksia hoitajien ja lääkärin suunnittelemana. Potilas ei edes pääse keskustelemaan lääkärin kanssa. Toiset tämäkin osaston lääkäri, I ottaa puheilleen. Minä kävin parikertaa sen juttusilla mutta eihän siitä tullut mitään keskustelua kun oli hoitajan perkele mukana keskustelusa.

Alan olemaan melko väsähtänyt tähän paikkaa kun nyt saisin oman asunnon ja pääsisin omaan rauhaan ja saisin iskurhmän kasaan.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...