tiistai 2. kesäkuuta 2020

Iltasta tekstiä ohkolansairaalasta.lääkkeet meni äsken kohta niistä nukkuu. Mikä on huono homma kun nukkuisin mielummin puhtailla. Puhdasta rehellistä unta

Oli iltapala kello 19 ja siitä palan jälkeen oli lääkkeet myrkky LITO 1200 milliä sekä olantsapiini 20 mg. Litoa menee viellä aamusta 600 milliä ja muita lääkkeitä.

 Kyllä pitäisi jo saada iskuryhmä kasaan että loppuisi tämä kiduttamiseni. Kyllä pojat panisi kuriin tämän talon Mengele lääkärit ja kapo hoitajat. Kun saisin pojista tukea minulle.

Kun tämä henkilökunta on ihan kun natsien jälkeläisiä. Semmoiselta täällä tuntuu kun minäkin syyttä olen kidutettavana. Olen ollut 1,v 4 kk kiinni syyttä. Olen kirjoittanut monesti miten jouduin juopon Antti Rasinkangaan takia jorviin kellariin kidutettavaksi. Piti Antin paikka olla raitis uskovainen paikka mutta Antti olikin juoppo.

Tuntui ettei siellä kukaan ollut uskovaisia. Tein Andrein venäläisin talonmiehen hommat kun se oli reisussa vaimonsa ja pienen lapsensa luona. Anttio Rasinkangas aloitti aina juomisen ja minun häiritsemisen.

 Minähän nauroin pellelle kun itki se että äiti on ollut hirveä ja kusi iso Antti Rasinkangas pöksyyn vielä 14 vuotiaana.

Poliisia soitteli Antti kuukauteen kolme kertaa kytät luki sen hakuja pitkään. Kerran Antti soitti ambulanssin eivät ne uskaltaneet tulla ennen kun  sain Antilta puukot piiloon.  Sanoin että vetää Antti itkuviinaa ja puukot on piilossa .Siitä jouduin putkaan lohjale kun pillastuin antille en sitä muistaakseni kopauttanut mutta kun kävi se isolla kourillaan nuorta poikaa kurkusta kiinni siitä vähän pillastuin.

Putkasta jouduin jorviin kidutettavaksi. Lukekaa on minulla paljon tekstiä näistä kidutuspaikoista. Nyt alan nukkumaan alkaa lääkkeet varmaan väsyttämään. Ainakin nukuin aina. Sioitä alkoi kiduttamiseni jorvi kellokoski ja ohkolassa kiduttavat vieläkin. Lukekaa näitten sadistien minun kiduttamiseni. Fyysistä ja henkistä kidutusta jatkuvasti.

Kuulin juuri radiosta että tarttuu koronavirus  seksissäkin varsinkin peppupanoissa kyllä minä olen ihana PIRU JUMALA NAURAA JA HYKERTELEE. Kärsikää niin kun olette minua kiduttaneet ja olen kärsinyt. Tämä on pientä mitä tulette edestänne löytävän

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...