Heitin kovaa läppää porukan kanssa ja henkilökunnan kanssa täytyykin olla varuillaan ettei pääse menemään eteenpäin stoorini on juttuni niin kovia ei heikkohermoselle soveliaita.. On tämä porukka sekopäistä ei pysy juttunikaan salassa niille. Sama henkilökunta kun kuuntelee ne juttujani alkaaa tulla juttua toimistossa. Luulen että puhuu ne minun päälleni kuulee sen jutuistaan. Voihan olla luuloakin tommoinen. Mutta heitän kovaa tekstiä henkilökunnalle voi ne puhua eteenpäin.
Pitäisi jo päästä omaan asuntoon Porvookin olisi ollut mukava toki kerava olisi tuttu paikka siellä asuneena. Olisi Keravalla tuttuja muutamia menee toki tuttuni hautaan jatkuvasti kuolee kun liikun Keravalla ja siunaan tuttuja. Kummasti JUMALA siunaa tuttuja hautaan niin monta on mennyt.
Kohta onkin sitten ruoka pinaattia, voi se olla kevyt ruoka toivotaan niin.
Oli pinaattipasta söin puoliannosta ei vaan maistunut ruoka oli jälkiruokana kiisseli.
Pitäisi jo päästä omaan asuntoon Porvookin olisi ollut mukava toki kerava olisi tuttu paikka siellä asuneena. Olisi Keravalla tuttuja muutamia menee toki tuttuni hautaan jatkuvasti kuolee kun liikun Keravalla ja siunaan tuttuja. Kummasti JUMALA siunaa tuttuja hautaan niin monta on mennyt.
Kohta onkin sitten ruoka pinaattia, voi se olla kevyt ruoka toivotaan niin.
Oli pinaattipasta söin puoliannosta ei vaan maistunut ruoka oli jälkiruokana kiisseli.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti