keskiviikko 1. heinäkuuta 2020

Nisti R. keneltä on käsileiikattu minä ensaanut keitettyä vettä pampuilta. Paapoo ne tommoista nistin paskaa

Helvetti kun tuli taas toi nistin paska taloon on vittumaisenoloinen kaveri minua kohtaan. En tiedä miksi varmaan sitä kun vihaan  nistejä niin paljon kun ne on täyttä kuonaa minulle. Nytkin nistin paska oli lääke kanslian  edessä vaatimassa lääkkeitä. Menin kysymään kansliasta keitettyö vettä ei mitään kuulemma oli niillä kiire. Yleensä tulee hoitaja keittämään  keittiöönne kuumat vedet. Täytyykin nyt katsoa koneelta ton silmäni  vieneen lääkkeen tiedot.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...