tiistai 21. heinäkuuta 2020

Vaihdoin tekstin isommaksi pahus kun pummaa jengi nessiäni ärähdin kaverilleni siitä että on se periaate juttu pummata.

Katsotaan nyt tuleeko isompaa tekstiä näkyy nyt tulevan on tämä parempaa tekstiä ei tarvitse minunkaann tihrustaa silmiäni.

Tuli iso kaveri taas pummaamaan nessikahviani. Sanoin että palaa minulla kohta pinna teille pummeille. Sanoin ettei ole siitä kiinni että  se pummaa vaan pummaa minulta niin monet.

Kohta onkin sitten taas iltapala tulisi nyt hyvä pala kun oli ruualla semmoinen ruoka mikä ei maistunut. Nyt maistuisi leipää leikkeleitä  ja jugurttia. Tulisi nyt muutakin hyvää iltapalalle oikeita herkkuja. Kyllähän sitä monesti tuleekin herkkuja illastakin.


Nyt kirjoitan tällä isolla tekstillä kyllähän tällä tulee selvempänä teksti katson jos saan jostain säädöstä tekstin koon. Isommaksi kun tämä iso teksti. Säädin tekstin normaaliks katsotaan nyt miten toi  teksti näkyy nyt laitoin lihavoinnini katsotaan nyt miten onnistun säätämään tekstin. Huono homma kun on teksti mennyt teksi noin pieneksi täytyy vaan säätää tämä isommaksi-

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...