torstai 27. elokuuta 2020

Oli iltapala ja lääkkeet oli tiputettu 300 milliä litoa.

Laitoin myös A-tippoja  nenään on nenäni jo parempi sulattaa tipat nenästäni veriköntit. Mitkä tulee paperilla kaivaen pois nenästä. Otin lääkkeet äsken ja käyn nukkumaan kohta, kun alkaa väsyttämään minua.

Ikävää kun en ole saanut  Pekka Tuomolaa kiinni on pekka lääkäri kuka varmaan minua voisi auttaa tässäkin hupituomiossa. Toinen lääkäri on Markku Kopra kuka kanssa on ollut minunkin lääkäri. Näiltä kahdelta olen saanut hyvää hoitoa. Toivotaan nyt että kaksikko kirjoitteluni saisi käsiinsä.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...