torstai 27. elokuuta 2020

Oli ruoka äsken kastike ja perunat sekä salaatti ja jälkiruoka rahka. Laitoin myös A-tipat nenääni että saan kuivat veritöhnät nenästä.

On nenä tukossa veritöhnästä toivotaan nyt että A- tipat sulattaa kovan karstan nenästä. Uskon niin laitan tippoja aamuin illoin, ja siinä välissäkin..

Kohta lähden töihin ulkotöiden keittiölle. Kahvinkeitto ja astioiden pesu siinä on hommani minulta. Kohta lähden ulospäin ja siitä töihin. P ohjaaja ei tykkää päästää salille vasta kun noin 12.30 no J. V. tulee kohta töihin silloin pääsee töihin koska vaan. Kyllä olisi jo kaipuu omilleen omaan asuntoon.

Olisi mukava ottaa konjakkia välillä kunnon tömäys. Nyt sammutan koneeni ja lukitsen oveni ettei kukaan pääse huoneeseeni.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...