perjantai 21. elokuuta 2020

Sain jo syötyä hiukan kasviskeittoa. Sekä piimää ja domino keksin.Nenä operaation jälkeen mikä tehtiin peijaksessa ja jatkoa meilahdessa.

Viikon olinkin syömättä join mehukeittoa ja hiukan söin banaania. Operoivat perjantaina rutinaalla pallon rustoja  rääkäten. Lauantaina operoivat  meilahdessa silmä ja korva klinikalla kolmen ihmisen voimin ja olihan operaatio parempaa.

Kysyin peijaksen kiduttajilta miksi rustoja  kiduttavat ja teettekö lobotomiaa.  Kyllä oli hyvää hoitoa meilahdessa. Kolme lääkäriä tuli hoitamaan asiaa.


En syönyt viikkoon kun sain varoa verenvuodon alkamisen. Mikä helposti alkaakin, kuuma ruoka sen aiheuttaa. Kumma kun vihdin hiidenpellossa alkoi verenvuoto kun koneella olin. Seuraavana päivänä olin syömässä kun purskahti suuhun minulla verta. No siitä ambulassi paikalle sai tsirran tyttö hyytymään verenvuodon. Jäi asia siihen eivät mukaansa ottaneet. Oli iso ruljanssi tämä kerta kahtena päivänä erisairaalaan ja peijaksen kiduttamiseni oli turhan rankka operaatio.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...