lauantai 1. elokuuta 2020

Teehetki äsken en kahvia ole ostanutkaan. Juon tästälähtien teetä. Kun on kahvi laillinenhuume päätä särkee ja muutenkin paineet nousee.

Mukava että tuli toi uusi facebook on siinä paljon ohjelmaa ja uutta.  Raakastamiani Intiaaaneja sekä tiikereitä. Ja Monacon kuninkaallisia saisi Stephaniesta olla enemmän  asiaa on se niin kaunis tyttö. Ja kun olen seurannut Stphanien elämää junnusta asti. Itsekkin olin aika villikko nuoruudesta otin tytön kun tytön aina vaan kauniimman.

Kävin hakemassa lääkekansliasta yhden Pamolion, 500 päänsärkyyn. Kerroin R. ja ulkomaankaverille tarinani larkun syönnistä kun R, haki  larkkua Kerroin sen hoitajan tulo mukaan pampun kanssa vaasasta pojallle hyrylään. Poltti hoitaja selkäni saaressa. Pamppu lähti pois pojalta. Sanoin että hoitaja poltti selkäni larkulla saaressa Nyt lähden ajamaan hiuksia ja parran talon koneella. Palataan asiaan myöhemmin.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...