keskiviikko 2. syyskuuta 2020

Aamusta touhua Ohkolan sairaalasta. Katkonaista unta nukkuen.

Kello tuli kuusi aukesi potilaskeittiö , oli naishoitsu keittänyt pikkuotermariin vettä join hopeateen. Kahvia eikä teetä minulla ei olekkaan.

Pitää tänään tilata näppäin tarroja pirun äkkiä ne kuluu toki näppäilen aika kovaa niitä siksi ne kuluu niin äkkiä.. Minä niin sitten ihmettelen miksi ne minulta kuluu niin äkkiä toiset sanoo että ne kestää vaikka kuinka kauan.

Olisi nyt ollut nessikahvit olisi kupillinen voinut mennä.

 Nyt lähden katsomaan Monacon Stehanieta oli se nuorena niin ihana  tyttö kävin pirun kuumana siihen.   On Stephanie vieläkin kiihottava pakkaus.   Olen seurannut  heidän tarinaansa vuosien saatossa. 1 LOVE YOU.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Nyt laitan vielä Cetilar rasvan jalkoihini. Jos ne vielä auttaisivat särkyyni jaloissani.

Laitan vielä Cetilar rasvan jalkoihini se on särkyyn. olisiko  rasva auttanut hiukan särkyihini. Otin yhden pamol särkylääkkeen jos se autta...