maanantai 7. syyskuuta 2020

Herätykseni todella aikasin kello 2,50 aloin kirjoittelemaan kynälläni toi hoitaja sorsan tossa yksi päivä varmaan etten häiritse yökköjä kulkemisellani.

Heräsin äsken unia nähden,  jänniä unia näin mitä nyt en muista.  Kävin vessassa kun oli sorsani täynnä kusta. En sorsaa alkanut tyhjentämään, meinasin tyhjentää sen aamulla. Kumma kun hoitaja H  .toi  sorsan minulle varmaan siksi etten häiritse heitö yökköjä kun yöllä käyn vessassa kusella.

Aina siitä ääntä tulee kun minäkin kuljen yöllä kusella,  useamman kerran. Tyhjensin sorsan kello 3,47 nukuin kyllä puolituntia tossa aamusta teki hyvää pienet unet viellä. Tuli äsken vähän haikea olo kun katsoin S.P vainaa kuka juuri kuoli ja kenesteä tuli läheinen sen loppuaikoina. On siltä tullut pari korttia viimeaikoinaan. Eihän S.P ollut mikään kaveri minulle mutta kummasti noi kuolevat lähestyy minua ennen kuolemaansa.Ja tämä on tosi tutut ja vieraatkin tulevat niin läheisiksi ennen kuolemaansa. Haikea olo tulee S.P funtsatessa äkkiä sekin sitten meni olihan sen sydän vissiin jo prakannut  aikasemmin.

Yritin nukkua vielä aamusta muttei uni enään tullut sen puolentunnin tirsojen jälkeen. Kyllä  uni jäi kesken vielä aamusta,  tunnen sen koko kropasta ja pääkopasta  on sen verran hutera olotila.  Yritän vielä aamusta nukkua vaikka tunnin tekisi  se hyvää vielä. Menen nukkumaan jos vaan uni tulee käyn katsomassa  potilaskeittiöstä onko siellä maitoa,   jos joisin hopeateet.

En viitsi ostaa nessiäkään kun pummaa nämä dorkat jatkuvasti ,yksi pölvästi pummi lähti onneksi pois talosta. Saatanan pummi sekin pummasi monta kertaa päivässä. Alkoi kaveri jo kypsyttämään sen pummaaminen.

Pummaa nämä dorkat kahvia ja röökiä.Olens sanonut dorkille että olen ollut 12 kertaa linnoissa ja kymmeniä kertoja hoidoissa enkä ole koskaan joutunut pummaamaan keneltäkään.Jos on loppunut minulta joku olen ostanut lisää niin että riittää tavarani. Samanlaiset ostot meillä on niillä pitää tulla toimeen. Olen sanonut dorkille että jättäkää jompi kumpi ostamatta kahvi tai tupakka.   En ymmärrä miten näillä ei riitä ostot tupakkaan ja kahviin.  Kyllä luulisi että osasivat täsmätä ostojen välin.

On vatsani taas tukossa olantsapiinista mikä on täysin myrkky on se ennenkin vetänyt vatsani jumiin kun isälleni  saastat löi olantsapiini purkin taskuun ja omaa poikaansa myrkyttämään..Tapettavat sadistit Mengelen perkeleet kapo hoitajineen. Minä en tee mitään toiset tekee  JUMALA  pudottaa saatanat. Nyt löi talon osasto 20 mieslääkäri I.T minulle myrkky olantsapiinin.

Olantsapiinia kun syö ja siihen vatsantoiminta lääkkeitä ei toimi vatsa koskaan kunnolla. Ainakin menee palautumiseen pitkä aika niin kun minulla. Hesperian hoitaja en nyt nimeään uskalla tähän laittaa ettei tule ongelmia. Sanoi M.K että miksen liho kun joku oli kuulemma lihonnut olantsapiinista 30 kiloa vuoteen. Vittu  mikä dorka naishoitaja viitsiikin puhua noin hulluja. Sanoin muistaakseni  etten syö olantsapiinia vaan heitän ne roskapyttyyn. Olen senkin muijan merkannut onko sitten noin saatanan tyhmä vai muuten sairas päästään. Että viitsii minulle tommoista puhua.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...