tiistai 1. syyskuuta 2020

Kello on 7,20 kohta onkin aamupala kello 8 onkin kova nälkä jaksan odottaa aamupalaan. Otan puuroa ja leipää leikkeleillä. Näkee naamasta kun lakkaa saamasta.

On vedet edelleen poikki ei saa edes nessivettä huono homma kunhan ei nyt ole minun takiani vedet poikki kun juon paljon yölläkin vettä.Kyllä se toi uusi kaveri kun se kupin kanssa pyörii  vessaan ja takasin.

Kohta onkin aamupala 30 minuutin päästä saa murua rinnan alle. Pitäisi mennä kaupalle hakemaan jotain mässyä. Ja proteiini juomaa ainakin monta pulloa, on proteiini juomat hyvää proteiinia 28 g purkki.

Oli aamupala ja lääkkeet siitä lähdin kanttiiniin ostin karkkipussin kolme mars suklaata  keltasen jaffa limun jäätelö pikarin. Pienet oli ostot mutta rahaa meni noin 14 euroa.

Pitäisi pitkästä aikaa lähteä kaupoille mutta kun on toi selkä ollut kipeä ei pysty kävelemään kun 20 metriä  ja pitää huilia. En tiedä mikä selkäni kipeyttää kyllä minä olen täälläkin kävellyt  pitkiäkin matkoja. Olisiko toi jumppa ja lankutus kipeyttänyt  selkäni. Varmaan kun en ole rasittanut salilla itseäni. Olisi toi salitreeni niin tärkeää kuntoilua siinä koko kroppa pysyy iskussa. Kyllä tällä sellijumpalla pysyy jonkunlaisessa kunnossa.

On kohta ulkotöiden keittiön hommat minulla kahvinkeittoa ja tiskaamista, On pari kertaa kahvinkeittoa ja pari kertaa  tiskaaminen. Lakasen lattiat jos ei laitosapulainen tule hommiin. On laitosapulaiset alkaaneet käymään useeammin salilla. Ne on jotenkin vihaisia kun olen keittiöllä vaikka olen sanonut että kuuluu hommat toimeenkuvaani. Ja että olen ollut  siellä 1 v 9 kk pois en ole ollut kun pakolliset kuviot.

On täällä pari kyrpää laitosapulaista pirun tylyn tuntuista vanhempaa muijaa. Näkee niistä naamasta kun lakkaa  saamasta.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...