keskiviikko 2. syyskuuta 2020

Kummaa sutinaa osastolla iso vahtimestari oli käytävällä ja monta pamppua. Mikä sitten lie oli tilanne vissiin ulkomaan tumma kaveri paukuttti ovia.

Katsoin oveltani oli siinä pamppuja iso vahtimestari  oli tullut alhaalta tänne meidän osastolle.Kohta täytyykin käydä nukkumaan alkaa jo väsyttämään minua.

Olisiko iso tummapintanen kaveri kuka häiriköi  luulin poikien aloittaneen sähläämisen. Joku pauke tumman kaverin huoneesta kuului. Se kippasi ruuatkin roskiin ei visiin tajunnut  se että oli pinaattikeitto syötävää. Kumma tummapintanen kaveri se on sillä on  ihan omat kuviot.

On ollut huono olo koko päivän kirjoittelen vielä hetken ja käyn nukkumaan. Kumma että väsyttää minua enemmän  kun lopetettiin 300 mg litoa. Luulisi että väsyttäisi enemmän kun meni litoa 300 mg enemmän . Nyt sammutan koneeni ja käyn nukkumaan.  Hyvää yötä papan pienet JEESUKSEN MORSIAMMET.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Kaveri tuli kaupasta annoin sille 50 euroa rahaa mukaan. 5 euroa se toi takaisin ison kassillisen se toi karkkia ym.

Rahaa menee vähän liikaakin kaupoille. Tuli eilen taas noin 190 euroa takuu eläke tuli eilen. Se on hyvä raha tuntuu se ihan hyvältä. Rahaa ...