tiistai 22. syyskuuta 2020

Valvoen pitempään kun on kello 22 nenätipat. Kohta nukkumaan kyllä väsyttääkin jo minua.

 En ole näin myöhään valvonutkaan koskaan en ole tippoja ottanut näin myöhään. Mutta nyt valvoin menen viiden minuutin päästä ne ottamaan kello tulee silloin 22.  Kyllä noi väsyttää   LITO  900  mg ja OLANTSAPIINI 20 mg. En meinaa nähdä kirjoitteluani siksi haen nyt nenätipat ja sitten menen nukkumaan. Menee teksti ihan sekavaksi silmissä. Niin paljon noi lääkkeet sekoittaa ajatusta ja silmiä.

 Nyt hyvää yötä omajengi muut saa mennä helvettiin. Koro koron kanssa.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...