keskiviikko 21. lokakuuta 2020

Aamusta tarinaa ohkolan sairaalasta. Sellijumppaa tehden aamusta varjonyrkkeilyä, etunojapunnerruksia, lankutuksia, venyttelyjä

 Heräsin pari kertaa yöllä kävin kusella ja menin takasin nukkumaan olin kussut sorsan melko täyteen tyhjensin sen äsken vessaan. Menin nukkumaan kello 22 jälkeen ainakin päiväkirjani mukaan.Herätykseni oli viimesen kerran kello 4,45 olisinpa nukkunut vielä pari tuntia olisi se tehnyt hyvää kun on salikin tänään ei jaksa sinne mennä väsyneenä.

Tein kyllä sellijumppaa kämpässäni varjonyrkkeilyä, etunojapunnerruksia , lankutuksia, venyttelyjä. istuen lattialla jalkoja toisen yli, käsiä vieden taakse olkapäiden pyörityksiä.

Kävin juomassa hunajateet aamusta kello kuusi kun aukesi silloin potilaskeittiö. Täytyisi minun mennä kauppaan hakemaan  ainakin proteiini juomia täytyyhän minun saada protskua kun syön niin vähän talon ruokaa ei vaan ole maistunut minulle ruoka.

Olen sanonutkin hoitajille ettei ihminen elä pelkästä leivästä.  VAAN JUMALAN SANASTA. 

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...