perjantai 9. lokakuuta 2020

Herätykseni kello 5,07 olin jo aikasemmin hereillä en kelloa katsonut silloin. Huomasin kusseeni roskikseen, tyhjensin sen naisten vessan isoon roskikseen. Kumma kun menee muisti yöllä.

Kumma kun en muista kusemistani roskikseen olen niin unessani silloin en muuten kusisi roskikseen kuin vessa on melkein vieressä. Siksi vein kusiroskiksen naisten vessan isoon roskikseen ettei pääse laitosapulainen sanomaan siitä. Se ei hyvää tykkää roskikseen kusemisesta.Vaikka eihän se minun vikani  ole vaan näiden myrkyttäjien lääkitsijöiden kun lyövät semmoiset myrkyt ettei älli pelaa.

Puhtailla nukun hyvin , puhdasta unta ja herään varmaan kuselle vessaan.Ja nukahdan heti uudestaan, sama kun linnoissa ilman lääkityksiä kovaa duunia tehden ja kovaa treeniä. Olin monta tuomiota työsiirtoloissa ,seutulassakin pidin huume kaverit kaukana sieltä ei olisi tullut mitään leirin töistä huume hörhöjen siellä touhutessa.

 Pamput oli meikäläisiä kimpassa niiden kanssa touhusimme.Olin vielä urheiluvetäjän tittelillä, olin myös Riihimäen keskuvankilassa vankiohjaajan tittelillä vedin pojille A ja B. ryhmän korikset vintin aulassa. Tunsivat minut kenkä Keravana oli minulla talon ainoa fudispallo talossa kun tiesivät pojat minun tulevan aina pihalle pelaamaan joka ulkoiluun ruokatunnitkin pelasimme.

Olen ollut Riihimäen Keskusvankilassa Rio De Riksussa useamman kerran ja aina päässyt heti jengiin kiinni. Pyörin koko talon jengin kanssa Lahti , Tampere. Turku oli hyvin niistä porukkaa. Ei varmaan olisi onnistunut myrkyttämiseni lääkkeillä olisihan siitä varman kapina noussut taloissa että kenkä Keravaa lääkittäisiin.

Mikä on nyt johtuuko kaikki siitä kun sanoi suomen riskein vartija varmaan serkkuni poika Mikko Kyyrö nelinkertanen Suomen mestari kiekonheitossa. Ja tiukka punttimies ,Mikko sanoi City salilla että alkaa teitä vanhanliiton miehiä olemaan niin vähän. Minulla oli aina frendit  vierelläni, pahimmat murhamiehet ei tarvinnut  koskaan itse pillastua eikä kyllä kenenkään kaverinikaan. Olimme yhtenäinen iso perhe talossa kun talossa. Veli veljeä ei lyö, harvoin oli mitään säpinää talossa. 

Tänään pitäisi lähteä kaupoille proteniinijuomaa tarvitsen ja jotain syötävää. Talon laskukin lankesi eilen maksuun en näe näillä silmilläni avainlukulistaa, on se niin pientä pränttiä. Tulisi nyt H hoitaja hommiin  se auttoi viimeksikin maksamisessa.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Syön karkkeja mitä kaveri toi kaupoilta minulle.

 Pari pussia kaveri toi karkkeja minulle on niitä vielä jäljellä pussi. Heitimme mölkkyä pihalla ei tullut pelistäni mitään jäin viimeseksi....