sunnuntai 11. lokakuuta 2020

Illasta tarinaa lääkkeistä väsyneen kulkijan tarinaa, Kello on 20.52 alkaa lääkkeet vaikuttamaan kohta nukkumaan ja kone seis.

 Väsy painaa kulkijan silmiä lääkkeet puree vaikkei niitä mene kun 900 mg lito ja olantsapiinia 20 mg ei muuta illasta. Mutta kyllä sekin määrä väsyttää kummasti. Nukahdan hyvin illasta mutta herään taas yöllä useasti. Täytyy mennä ajoissa nukkumaan kun on puntisali huomenna J. potilas nuori tyttö sanoi että on  se huomenna kello 10.

Nyt alan sammuttamaan konettani että jaksan salille huomenna että tulee nukuttua hyvin yön yli. Pahus kun on paha kirjoitella  tätä tekstiä hyppii tekstini jatkuvasti silmistä johtuvaa oiretta. Uskon että silmäni meni verenpaine lääkkeellä kun muutamat ehdin sitä ottaa. Ja juuri silloin meni silmät otti ne vissiin pois sen verenpaine lääkkeen. Nyt alkaa olemaan vaikeeta kirjoitella alan nyt nuikkumaan. Palataan asiaan huomenna. 

Hyvää yötä jengini tiedätte ketä tarkoitan ja se jengi on laaja, maailman laajuinen. Jumalan soturit Jeesuksessa soturinaan.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...