torstai 22. lokakuuta 2020

Nukkumatti nukkumatti lasten heittää unihiekkaa. Kohta nukkumaan alkaa lääkkeet väsyttämään. Muutenkin tykkään nukkua aikasin. Kun herään jokatapauksessa aikasin.

 Uni painaa silmiä lääkkeet väsyttää minua menee minulla lito myrkkyä 900 mg, olantsapiinia menee myös 20 mg. On ne  paskalääkkeitä huono fiilis tulee lääkkeistä sanoin H. hoitajalle etten todella syö lääkkeitä kun täältä lähden  selitti  saatanan kapo ettei lääkäri kirjoita minua ulos jos en syö lääkkeitä.

Se on varma etten lääkkeitä syö lähden maailmalle tästä kirotusta maasta ja kirotusta kansasta kun ei rakkauttakaan ole. Olen täysin kylmäksi  tullut voin tappaa huvikseni. Kunhan vaan oikea kohde löytyy. Ja lupa siihen onsanoin kyllä kurdi tutulleni että aloitetaan puhdistus suomesta. Mutta onkin JUMALA ottanut ohjat käsiinsä.


Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...