torstai 8. lokakuuta 2020

Vielä kerran asiaa kovasta verenvuodosta nenästäni ja suustani. Peijakseen missä löivät vissiin jonkun putken nenääni mikä sattui niin pirusti rusto vaan rutisi . Seuraavana päivänä kumminkin Meilahteen. Kun ei tyrehtynyt peijaksen operaation jälkeen.

 Heräsin kello 4,47 melko hyvin nukkuneena oli nenäni tukossa koko yön,  siihen heräten yöllä kertaalleen kun oli  vaikea hengittää suun kautta.

 En ymmärrä miten on mennyt peijaksen ja meilahden nenä operaation jälkeen nenäni tukkoon peijaksessa teki jotain pahaa minulle kun tunkivat jonkun putken vissiin nenääni ,niin että rusto vaan rutisi sattui se niin pirusti. En nyt niin muista sitäkään operaatiota.

Muuta kun kivun muistan oli seuraavana päivänä sen operaation jälkeen silmän aluseni kun vesikellossa  turvoksissa. Ja nenä oli muodoton, siitä seuraavana päivänä kumminkin ambulanssilla meilahteen missä ihmettelivät miksei suoraan heille ohkolasta kun alkoi verenvuoto.

Sitä minäkin ihmettelin kun oli peijaksen operaatio ihan turha. Luulen että on siksi vieläkin nenä tukossa peijaksen operaation jälkeen. Oli Peijaksessa kaksi äijää toinen työnsi jonkun putken nenääni mikä sattui kovasti. 

Jätti se jonkun pienen putken nenääni minkä laittoi teipillä poskeeni kiinni. En muista missä ottivat  nenäni auki ehkä ohkolassa mutten ole siitäkään varma. Olin koko nenä ebisodin ajan kun muissa maailmoissa oli se niin rankkaa verenvuoto. Painonikin tippui monta kiloa ja kuihduin kummasti kasaan.

Alkoi muistaakseni verenvuoto heti uudestaan kun avasivat nenästäni tavarat auki se ohut putki minua ihmetytti,  mikä nenästäni tuli poskelle. Meilahdessa otti kolme naista minut hoitaakseen ja yksi laittoi nenääni jonkun puudutus tupon muuta en muista siitäkään operaatiosta. Istuin vaan sängyllä ja ihmettelin tapahtunutta niin hyvin se meni  Peijakseen verrattuna oli Peijaksen operaatio niin rankka.

Hoitajat toivat nestemäisen ruokavalion suoraan huoneeseeni. Keittoja jugurtteja bnaani oli karkein ruoka mitä söin. Kyllä sitä kevyemmälläkin ruualla pärjäsi hyvää teki pakkolaihdutus sataan kiloon painoni tippui. Nyt on taas alkanut massaa tulemaan kun teen sellijumppia ja muutaman kerran jo salilla olen käynyt. 

Kivasti on käsivarret kipeät eiliseltä salilta, vedin hyvän jumpan. Hauiksia, ojentajia, taljaa penkkiä kevyillä painoilla lämmittelyt. Olen vetänyt tässä kirjoittelun lomassa sellijumppia etunojapunnerruksia sekä tiukkoja varjonyrkkeilyjä. Kummasti vaan paikat vetristyy varjonyrkkeilyllä kivutkin lihaksista häviää kunhan vaan jaksan tehdä jumppaa.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Syön karkkeja mitä kaveri toi kaupoilta minulle.

 Pari pussia kaveri toi karkkeja minulle on niitä vielä jäljellä pussi. Heitimme mölkkyä pihalla ei tullut pelistäni mitään jäin viimeseksi....