keskiviikko 3. helmikuuta 2021

Aikasin nukkumaan ja yöllä heräten pari kertaa kuselle. Kirjoitin kynällä kello 2,10 muutaman stoorin.

Oli aamupala ja lääkkeet sen jälkeen nyt odotan lähtöä vihtiin hammaslääkäriin. Pappilan peltoon vihtiin vähän on taas perhosia vatsassa jännään menoa sinne. Vaikka ei ole koskaan sattunut siellä operaatiot on siellä hyvä hammaslääkäri. Nyt vielä kerta vessaan ja sitten alan valmistautumaan lähtöön hammaslääkäriin.

En syönut aamupalalla muuta kun puuron en leipää ottanut ollenkaan. Nyt lähden  liikkeelle. 

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Kaveri tuli kaupasta annoin sille 50 euroa rahaa mukaan. 5 euroa se toi takaisin ison kassillisen se toi karkkia ym.

Rahaa menee vähän liikaakin kaupoille. Tuli eilen taas noin 190 euroa takuu eläke tuli eilen. Se on hyvä raha tuntuu se ihan hyvältä. Rahaa ...