tiistai 1. kesäkuuta 2021

Aamusta aikasin vedin sellijumppaa tiukkoja etunojapunnerruksia ja lankutuksia sekä monia venyttelyjä toki aloitin varjonyrkkeilyllä lämmittelyt.

 Aloin tekemään sellijumppia jo aikasina aamusta tuli siinä taas hyvä fiilis. On toki minulla salivuorokin kohta kello 9.30 lähden salille. Harmi vaan kun ei ole sali nykyään kun puolituntia kun käy siellä niin monta ryhmää nykyään.

Väsyttäisi minua kyllä ja piti lähteä kaverini kanssa kaupoille soittikin se äsken ja kysyi minua mukaansa. Sanoin etten lähde kun on minulla salipäivä tänään. Teen taas niin monia liikkeitä kun ehdin jalat pitää ottaa ainakin tänäänkin.Nyt lähden valmistautumaan salille. Palataan asiaan sen jälkeen.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...