torstai 17. kesäkuuta 2021

Illasta nukkumaa jo 21.20 ja aikanen herätykseni noin kello 5 toki kuselle pari kertaa heräten. Sellijumppia heti aamusta tekemään herää siinä kunnolla.

Menin hyvään aikaan nukkumaan eilen illasta jo kello 21.20 nukahdin taas heti sänkyyn mentyäni. Saan heti unenpäästä kiinni kun sänkyyn menen, mikä on hyvä on hermoni kunnossa. Pari kertaa taisin yöllä kuselle herätä kun sorsani oli melko täynnä kustaa aamusta. Aamulla vedin heti viideltä sellijumppia, varjonyrkkeilyitä, haarahyppelyä sekä etunojapunnerruksia ja lankutuksia tehden venyttelyt siihen päälle. Kyllä herää siinä kunnolla jumpaten veri kiertää ja väsymykset karisee silmistä. Join inkivääri sitruuna teen hunajalla aamusta, kun potilaskeittiö aukesi kello kuusi. On toi inkivääri, sitrus tee hunajalla erittäin hyvä ja terveellinen aamun avaus. Piristyy siinä kummasti, en meinaa nessiä ostaakkaan enään juon mielummin teetä kun kahvia saa riittää minulle talon kahvit. Toki juon työmaalla kahvia ja osaston kahvit juon myös, silloin tällöin. Toivotaan nyt että saa toi nörtti kaveri koneeni kuntoon lupasi se sen tänään katsoa. Katsotaan nyt kun kaveri herää ja ennen lomiaan laittaisi koneeni kuntoon. Uskoin että onnistuu se kaverilta kun se on hyvä noissa tietokoneissa. Toinen tietäjä ei saanut konettani kuntoon ei sillä ollut sen enempää tietoa kun minullakaan. Tänään onkin minulla kauppapäivä kunhan vaan rahani rittäisivät laskuihinkin, kun on minulla pari maksua maksussa. Yksi iso lasku hoitomaksu sekä yksi hoitomaksu osamaksulla lankeaa 22.6. maksuun, pitää minun maksaa osamaksulla kun en muuten pysty maksamaan kerralla kahta laskua mitkä tulivat päällekkäin. Voitin valituista paloista tonnin mutta tulikin silloin minulle 1182 euroa maksuja kummasti talolta. Tulikin porukkaa tähän potilaskeittiöön missä työskentelen koneella, häiritsee se minua kun selän takana on jengiä. Saisin nyt vaan oman koneeni pelaamaan olisi se kun lotto voitto. Uskon kyllä että iso kaveri V.P saa koneeni pelaamaan. Katsoi se eilen netistä ohjeita koneenseeni liittyen. Kyllähän tämä onnistuu talon koneellakin kirjoitella tarinoita. Alkoivatkin pelaamaan pari tyyppiä korttia tossa selän takanani. Vähän häiritsee porukan seläntakana olo kirjoitteluani, kyllähän se on mukava omalla koneella kirjoitella huoneessa. Toivon ja uskon että saa iso kaveri V.P koneeni pelaamaan, että pääsen rauhaan kirjoittelemaan koneellani huoneeseeni. Nyt täytyy katsoa vielä sähköposti, että saan taas klikattu onnenosuman valituista paloista kun jo kerran voitin sieltä tonnin osastolla 30 ollessani. Ei kukaan uskonut voittooni mutta pakkohan niiden oli sitten uskoa kun raha tilille tuli. On onneksi tämä osaston kone käytössäni ja on hyvä että lähti kaksi nuorta heppua pois osastolta kun olivat ne koneella kaiken aikaa. Nyt on vapaata koneella aika hyvin, pitäähän minun päästä työskentelemään koneella aina kun siltä tuntuu. Onneksi on töissäkin tietokone käytössäni pääsen sillä aina työskentelemään kun minua huvittaa toki töissä ollesani. Nyt lähden katsomaan herääkö iso kaveri V.P jos se ennen lomille lähtöään katsoisi konettani niin se eilen lupasi katsoa sitä. Hyvää huomenta kansakunnat ja jumalan rauhaa tällekkin päivälle. Siunattuja olette.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Kaveri tuli kaupasta annoin sille 50 euroa rahaa mukaan. 5 euroa se toi takaisin ison kassillisen se toi karkkia ym.

Rahaa menee vähän liikaakin kaupoille. Tuli eilen taas noin 190 euroa takuu eläke tuli eilen. Se on hyvä raha tuntuu se ihan hyvältä. Rahaa ...