sunnuntai 11. heinäkuuta 2021

Aamusta kylille kaverin kanssa kävimme rento kahvilassa limulla. Mukavan lämmin keli on minä tykkään lämpösestä. Syömään osastolle vegaani ruokaa oli taas hyvä ruoka minulla. Vielä verenvuodostani mikä oli kovaa ja jatkuvaa.

Heräsin aikasin aamusta vedin sellijumppia venyttelyjä tein kun olen kummasti jäykistynyt luulen että johtuu yöllinen jäykkyyteni siitä, kun kovan verenvuotoni takia lopetettiin vitaepro ravintolisä. Ottivat pois myöskin primaspanin veren ohennukseen. Oli verenvuotoni nenästä niin kovaa että jouduin peijakseen missä rikkoi lääkäri rustoa nenästäni laittoi se jonkun putkiviritelmän nenääni. Sattui niin saakelisti lääkärin toiminta peijaksessa. Kysyin jälkeenpäin osasto 20 neislääkäriltä E. E asiaa sanoi se että menivät rustosta läpi. Muuta vastausta en saanut enkä edes omakannasta löytänyt mitä ne tekivät peijaksessa nenääni. No ottivatkin ohkolassa putkiviritelmän pois nenästäni alkoikin kova verenvuotoni uudestaan. Sitten mentiinkin jo mailahteen ambulanssilla siellä kolme ihanaa naista ottivatkin minut heti huostaansa ja sain avun vuotooni. En edes muista mitä ne tekivät minulle meilahdessa jonkun tupon laittoi lääkäri vissiin nenääni. Seuraava muistikuva minulla oli kun istuin sängyn laidalla käytävällä ihan skarpissa kunnossa ja vuotoni oli loppunut. Siitä taksilla ohkolaan ja vointi oli hyvä hyvin hoitivat minua osastolla 20 hoitajat kun toivat ruuankin huoneeseeni, ja istui yksi hoitaja kerran huoneessani minua varmaan tarkkaillen. Menin jotenkin huonoon kuntoon vuotoni takia kun laihduinkin kummasti viikossa. Kumma oli kun meilahti sanoi miksi minut vietiin peijakseen eikä suoraan meilahteen. Peijaksessa minua ei ole oikein hoidettu, siksi sinne menen viimeksi, sekä jorvin kidutuskoppi jätti jälkensä minuun. Lukekaa siitäkin tarinastani miten minua JUMALA johdatti jorvissakin. Kävimme kaverini kanssa rennossa limulla menimme kävellen kun kaverin osaston pyörästä oli kumi puhki. Olen ehdottanut laittamaan samanlaisen kumin talon pyöriin kun laitoin Kemin pojalle ostamaani pyörään noin kolme neljä milliä paksun kumin kallis se oli mutta ainakin se kesti. Oli pyörän hinta 150 euroa sain sen Lunberin pyöräliikkeestä ale hintaan rengas oli 74 euroa. Toinen saatanan nistin paska Nyysky hävitti sen pyörän varmaan meni se huumeisiin. Hävisi minultakin Lunberilta ostamani Feltin hieno pyörä mikä maksoikin 425 euroa. Plus kaikki uudet satulat sun muut, kerran olimme riennoissa tulime mestoille oli pyöräni pöllitty vaikka siinä sulkia oli merkkinä minun pyörästäni. Ärähdin pojileni että ellei pyörä löydy kahteen tuntiin lähtee Abacci liikkeelle. Toivatkin pyöräni tuntiin mestoille, hepponen lukko oli pois ja juomateline. Ei tarvinnut minun lähteä liikkeelle vaikka kiinnostikin minun tietää kuka uskaltaa minulta varastaa mitään, kun saan kiinni rosvot kumminkin joskus ainakin. Harmi kun kestää toi koneeni hankinta jos nyt saan uuden koneen voi siinä mennä kuulemma kolmekin kuukautta. Mutta onhan se pakko anoa kun ei minulla ole nykyään varaa itse maksaa konettani. Toki saisi halvan koneen pienellä rahalla mutten viitsisi ihan rimpulaa ostaa. Vaikka minulla kesti noin 500 euron kone vuosia, muuta kun näytöistä kului merkit. Ostin kalliin koneen noin 950 euroa ja oli siinä heti uudesta jo häikkää. Nyt ostamme taas uuden merkin joku haukkui tämän uuden koneen merkin ihan pystyyn. Kun olisin pojan kanssa se oli ekaakin konetta kanssani ostamassa se tietää hyvin noista koneista. Mutta kun poikani löikin välimme poikki kun siviiliin pääsin noin 13 vuoden tuomioltani. Miksihän kun koko pitkän reissuni jaksoin että pääsen joskus siviiliin ja rakkauteen pojan perheeseen. Kun on sillä neljä lastakin kummasti poika näytti hyrylästä punttisalit ja kaikki piti olla kunnossa siviiliä ajatellen. Mutta kun pääsin siviiliin ja sain perintöjäkin muuttikin poika perheineen espanjaan asumaan. Sanoi kyllä siskoni tyttö että olisikin poika taas suomessa. Eivät mitään yhteyksiä ole pitäneet minuun siivilissä ollessani. Mikähän on tämä sukukirous siskoni välttelee minua samoin muutkin sukulaiset luulin että nistejen kanssa saisimme hommat pelaamaan mutta huumeet olivatkin tärkeämmät kun Abacci Papa Kaitsun rakkaus. Muistakaa ISÄ POIKA JA PYHÄ HENKI. Ymmärrättekö yskän niin sanotusti mitä tarkoitan, henkimaailma kohtaa elävät. Henki vaeltaa missä vaan kaikilla on henkimaailma.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

50 minuutin päästä onkin iltapala nälkäkin jo on kova. Saamme makkaraa ja leipää mehulla.

Tulisi nyt makkaraa ja juustoa leipää ym. Saisi nälän tunteen ohi kunnon iltapalalla. On ollutkin särkyni helpompi parempi on vointini ollut...