perjantai 2. heinäkuuta 2021

Olin kaveriini yhteydessä kuoli juuri sen äiti ja isä uskovaisia ihmisiä siis kunnon uskovaisia.

Menin eilen nukkumaan aikasin ja aikanen herätykseni aamusta, toki menin vielä takasin aamusta nukkumaan ja nukuin noin tunni. Vedin sellijumppia heti aamusta etunojapunnerruksia sekä lankutuksia. Oli mukava jutella S.H kanssa kun emme pitkään aikaan ole olleetkaan yhteydessä pahemmin. Selittää se että koko maailma pelkää minua kysyin miksi olenhan jumalan sotureita rauhankyyhky ranteessani. Mitä pelättävää on JUMALAN omassa kysynpä vaan toki JUMALA kostaa ihmislle niiden pahat teot. Miksi minuakin ovat suomessa rääkänneet niin paljon. Pitäisiu tämän suomen olla kotimaani miksi sitä en ole koskaan tuntenut. Olen saanut ottaa vastaan niin paljon pahuutta suomessa suomalaisilta. Nyt panivat vielä venäläiset lääkäritkin minua lääkitsemään pahoilla lääkkeillään LITiUM 1800 mg pahimpana mistä sairastuinkin pahasti. Kaksi vuotta olin sairaana, luuleeko joku että annan anteeksi sen mitä minulle on tehty. Kun valitin siitä myrkystä LITIUMISTA jatkuvasti mitä se minulle teki. Olen paljon kirjoittanut kohteluistani jorvissa ja kellokoskella sekä täällä ohkolassa. Ja kaikki muutkin hirviö paikat läpi käyneenä. Attendon Jammun pilaamaan Reijon auttelut ja minut rautoihin joutumiseni peijaksen kidutus taloon sen hirviön takia. Säälin Reijoa saunotin sitä kun se oli itsensä rullaattori kaveriksi juonut varmaan sen hirviön Jammu Siltavuoren takia näin puheistaan huomasin. Mikä helvetti on noissa hoitopaikoissa kun alkaa ihmiset minuun rakstumaan JUMALAN RAKKAUDELLA alkaakin henkilökunta piruiksi minulle. Monessa paikassa kokeunut ihan kauheita hirviöitä henkilökunta ollut minulle. Kysyy vaan firmani sitä miksi näin on ollut, mikä ihmiskuntaa riivaa että hoitohenkilökunta on piruja. Nykyään näyttääkin paremmalta mutta täälläkin lopetettiin LITIUM 1800 mg vasta kun kävimme lohjan sairaalassa osastonylilääkärin S.V juttusilla ja sainkin sieltä apua sekä mustaa valkosella tekstiä sekä erikoislääkäriltä kirjeen. Oli osastonylilääkärin kirjeessä LITIUMIN 1800 mg tod.näk. aiheuttamat vaivat TSH kilpirauhas arvot olleet koholla vuosia sekä nefrogeeninen diabetes insipidus vesitystauti aiheutunut LITIUMISTA 1800 mg. MIksi minut sairastutettiin tolla LITIUMILLA 1800 mg vielä venäläinen mieslääkäri laitettiin kuulemma sen puheiden mukaan suomalaisten hoitajien puheilla minut lääkitsemään. MIksi näin kävi ja olenhan puhunut muistakin lääkkeistä mitä ne ovat minuille tehneet silmäni pahimmat mitkä menivät heti verenpainelääkkeen laiton jälkeen. Nyt lähden aamupalalle alkaa se juuri palataan asiaan myöhemmin.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Kaveri tuli kaupasta annoin sille 50 euroa rahaa mukaan. 5 euroa se toi takaisin ison kassillisen se toi karkkia ym.

Rahaa menee vähän liikaakin kaupoille. Tuli eilen taas noin 190 euroa takuu eläke tuli eilen. Se on hyvä raha tuntuu se ihan hyvältä. Rahaa ...