maanantai 26. heinäkuuta 2021

Päivä mennyt taas lusiessa ohkolan sairaalassa en ole kylillä tänään käynytkään. Katsotaan nyt jos vielä lähden ihmisten ilmoille.

Olen vaan jumittanut sisällä tämän päivän kanttiinissa kävin ostin shmootien ja jäätelöpikarin. Täytyy nyt säästää rahaa kun en tiedä tilini tilannetta on minulle tulossa laskuja hoitomaksuja parikin kappaletta, sossumme kyllä sanoi että hän laittaa ne sitten minulle kun ne tulee. On vähän pääni ollut kipeä tänään verenpainelääkkeen haluan lopettaa kun siitä ei mitään hyötyä minulle ole ja kun meni ekasta verenpainelääkkeestä silmäni huonoksi. Lopetettiin se lääke sen jälkeen. Soittikin M.K minulle juuri pyysi se kaupoille lopetan tähän tämän tarinan ja jatkan myöhemmin stooriani. Palataan hyvät lukijat asiaan myöhemmin.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...