maanantai 9. elokuuta 2021

Aamu mennyt taas kun jäitä poltellen niin rankkaa on tämä oloni täällä sairaitten parissa. Kun itse olen vaan alkoholisti en mielenvikainen. Silti pakkohoitoa ja pakkolääkitystä harrastavat täällä kanssani. Miksi kysynpä sitä vaan henkilökunnalta.

Mikähän tässäkin talossa mättää kun minua väksiin lääkitsevät. Hiidenpellossakin syljin noin 8 kuukautta lääkkeet pois eli en syönyt lääkkeitäni. No nuori hoitaja kerran huomasikin etten syönyt niitä, meni se laulamaan siitä Tomas lääkärille. Kuka ottikin minut puhutteluun asiasta, sanoi se että kumma vaan kun pitää henkilökunta minua terveenä kun syön lääkkeeni vaikken siis ollutkaan niitä syönyt. Otti Tomas lääkäri ne listoilta pois, alkoikin henkilökunta minua hiillostamaan ja järjestivät minut lohjan psyklille. Sielläkin syljin vessanpyttyyn lääkkeet ja viikon päästä sanoivatkin että olen kunnossa kun söin siellä lääkkeeni, vaikken siis sielläkään niitä syönyt. Miten tämäkin on selitettävissä kun en syö pitävät terveenä kun syön olenkin sairas niitten mielestä. Eikö olekkin lukijani vähän ristiriitanen asia miksi siis syöttävät minulle väkisin vielä venäläisten lääkäreiden kanssa, meni LITIUM 1800 MG mikä olikin ihan myrkkyä minulle.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...