maanantai 16. elokuuta 2021

Aikasin nukkumaan eilen illasta monta kertaa heräten yöllä kusihätään. Melko hyvin kumminkin levänneenä viideltä heräten viimesen kerran. Siitä jumppia tehokkasti teki hyvää ne minulle herää siinä jumpatessa kunnolla.

Heräilin monta kertaa yöllä kusihätä herätti minut, sorsani oli täynnä kustaa aamusta. Kävi minulle haaveri sorsani kanssa kun putosi se kädestäni, kustaa meni lattialle minkä pyyhin likapyykistä ottamaani paitaan ja lakanaan. Ehti mennä aika paljon kustaa lattialle ennenkun sain sorsani pystyyn. Onneksi sain pyyhittyä kuset lattialta kun se on aika sotkevaa ja haisevaa. Tänään on onneksi siivoukset ja puhtaaksi petaus viideltä. Vedin sellijumpat aamusta heti viimesen kerran herättyäni viiden maissa. Varjonyrkkeilyitä sekä haarahyppelyjä aloitin sillä treenini. Sitten tein etunojapunnerruksia sekä lankutuksia. Venyttelyt siihen päälle teki hyvän säväyksen jumpata taas kerran. Helvetti kun noi sekopäät sekoilee röökejen kanssa molemmat yökötkin polttaa kyllä pitää olla niilläkin kusta päässään. Kun potilas V. kuka oksenteli osastolla 30 potilaskeittiön ja yöllä käytävän kun vetää se röökin niin yskii se kauheasti sen aikaan. Yskii se tupakkakopissa mihin menee sekopää hoitajat perässä yhtä aikaa röökille. Miksei helvetti ole täällä uskovaisia hoitajia sekä lääkäreitä. Ottaisi ne röökit pois näiltä sekä yrittäisivät ne lääkkeetkin jättää näiltä porukoilta. Minäkin sain nuoren 26 v naisen pois sähköhoidosta rakkaudellani hiekkaharjun kielokodossa. Ei ollut muuta hoitomuotoa tytöllä enään kun sähköhoito oli se niin toivoton tapaus. Mutta minun rakkauteni on niin parantavaa että pääsi tyttö sähköhoidostakin pois. Aloimme käymään punttisalilla ja keilaamassa sekä saattelin sen siskonsa kanssa uimaan ja töihin. Semmoista on JUMALAN RAKKAUS JA MINUN pelastuu sillä. Kun vaan ihmiset ymmärtäisivät ja ylistäisivät ja kunnioittaisivat sillä syntyy pyhän hengen yhteys mikä täällä ohkolan sairaalassa ei vaikuta, kun on nämä sekopäitä lääkkeen syöjiä. On tämä minulle niin pahuksen rankka paikka kun ei ole kukaan uskossa. Sillä laillla kun minä sen ymmärrän JUMALAN OMANA.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Kaveri tuli kaupasta annoin sille 50 euroa rahaa mukaan. 5 euroa se toi takaisin ison kassillisen se toi karkkia ym.

Rahaa menee vähän liikaakin kaupoille. Tuli eilen taas noin 190 euroa takuu eläke tuli eilen. Se on hyvä raha tuntuu se ihan hyvältä. Rahaa ...