tiistai 17. elokuuta 2021

Siunausta tällekkin päivälle vaikka maailma palaa sotia, koronaa, kuivuutta, tulipaloja, tulvia sun muuta. Minä annankin anteeksi mutta joku muu ai anna pahoja tekojanne.

Miksette tee parannusta ja paranna tapojanne että vielä olisi jotain pelastettavissa. Olisihan se hienoa että taivaan isä anteeksi antaisi kaiken. Minä en tarvitse paljon asunnon rahaa että saan taas rakkautta niin kun sain kun panin perintöjäni menemään. Sainhan tehdä jengiä onnelliseksi ostamalla kaikkea niille. Syöttäen juottaen jengiä, köyhiä ja rikkaita keiltä en ole koskaan saanut mitään muuta kun paskaa ottaa vastaan.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...