perjantai 12. marraskuuta 2021

Aikaisin herätty aamusta siitä sellijumppien tekoon. Aamutouhut ja siitä salille kello 9 tein hyvän treenin vaikka väsynyt olinkin. Taas on tälle päivälle treenattu hyvin.

Tein noin kello viisi sellijumppia huoneessani varjonyrkkeilyä sekä etunojapunnerruksia ja lankutuksia tein myös hyvät venyttelyt. Menin vielä salille kello 9 olin siellä noin 40 minuuttia tehden alataljaa, ylätaljaa, sekä käsipainoilla hauista ja olkapäitä. Tein myös ojentajia taljalla sekä kapeeta penkkiä ojentajille. Tuli taas hyvä olotila treenistä, on minulle toi sellijumppa tärkeä, saan siinä pidettyä itseni hyvässä iskussa varjonyrkkeilyt tekee todella hyvän säväyksen teen myös monon nostoja. Salillakin nostin jalkani 1.90 m korkeudella olevaan oven yläkarmiin. Ohjaaja sen mittasi älypuhelimellaan eli hyvin taipuu vanhakin vielä. Olen vaan pirun väsynyt hetken torkahtelin vielä aamusta kymmenen minuutin pätkiä nukahtelin, en tiedä miksen saanut enään kunnolla unta. Heräsin ensimmäisen kerran jo 3.07 sillloin tein päiväkirjaani ensimmäiset merkinnät. Mittasin silloin verenpaineeni, kun olin levossa ollut antaa se paremmat arvot. Oli paineeni keskiarvo 135-65-P.55 eli hyvällä mallilla on paineeni minulle pantiin ihan turhaan verenpainelääke osastolla 20 hoitajan mittauksien mukaan. Meni silmäni siitä lääkkeestä huonoksi onneksi sain sen isolla työllä lopetettavaksi. Kun pakotti osaston 20 nuori naishoitaja sen lääkkeen ottamaan vaikka sanoin etten ota kun en ollut puhunut osaaston lääkärin kanssa mitään paineistani. Eli kumma on talon toiminta kun hoitajien puheilla lääkäri määrää lääkkeitä. Sama kun laittoi venäläinen mieslääkäri minulle LITIUM 1800 MG kuulemma hoitajien puheilla. Oli siinä palaverissaamme venäläinen lääkäri ja oma naishoitajani sekä mieshoitaja sekä opiskelija. Miksi sitten sanoo hoitaja että lääkäri määrää. Kummaa asian siirtelyä toinen toiselleen lukekaa miten sairastuin LITIUMISTA 1800 MG mikä on kova pitoisuus. No nyt näyttää kyllä hyvältä ja paistavan aurinko risukasaankin. Olen vaan paikkaa vailla, poispääsyni järjestyy heti kun saan hyvän paikan. Menisin mieluiten Keravalle syntymäkaupunkiini, olisi siellä tuttuja vanhuksia monessa hoitopaikassa keitä olisi mukava autella. Kun olen niin hyvä kuntoinen vielä ikäni treenanneena jaksaisin autella minulle tärkeitä ihmisiä. En viitsisi lähteä ihan JUMALAN selän taakse vieraaseen mestaan. Karviainen oli minulle jo katsonut Salosta mestan mihin en mennyt. Onneksi oli vielä hyvä Omahoitajani J. mukana tutustumassa Salon paikkaan. En sinne mennyt oli se niin orpo paikka ei talon verkkoa tietokoneella muuta aktiviteettia ei ollut kun surkea punttisali pieni tila. Saimme hienon hoitajan J. kanssa tyrmättyä sen paikan. Onhan minulla varmaan vihamiehiä Keravalla mutten niitä voi vältellä loppuelämääni. Täytyy vaan antaa TAIVAAN ISÄN JOHDATELLLA ASIOITANI.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Pia kehui minua mukavaksi kaveriksi, oliko sitten tosissaan en tiedä sitä. Kyllähän hoitajat kehuu potilaita.

 Mukavalta se kuulostaa kehuja saada. Mukava se on Pia hoitajakin se mitä olen sitä oppinut tuntemaan. Onhan tässä talossakin vaikea töissä ...