torstai 30. joulukuuta 2021

Kello on 20.10 vielä tälle illalle tarinaa ennen nukkumaan menoa kun väsyttää minua kovasti. Hyvä päivä oli puntti sali tehty hyvät treenit siivottu kämppä.

Sain hoitajalta pihkasalvan mikä tänään tuli olen pyytänyt myös entistä Bacimysiiniä ja valko vaseliinia ne auttaa minullakin. Noi hajuste rasvat vaan pahentaa tilannettani haavat eivät parane muulla, kun noilla mainitsemillani rasvoilla. Nyt kun on vielä koronaa liikkeellä pitää pestä ja desinfoida jatkuvasti käsiä,eivät ne kestä sitä haavautuu ja kuivuu kädet. Nyt sammutan koneeni ja käyn ajoissa nukkumaan alkaa väsy jo painamaan silmiä ja väsyttää minua pirusti. Nyt nukkumaan HYVÄT YÖT KANSAKUNNAT PÄÄLLÄ MAAN. SEKÄ ULKOAVARUUDEN VIERAILIJAT.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...