tiistai 7. joulukuuta 2021

Nukkumaan illasta kello 22.30 heräten kello 3 siitä vielä nukkuen kello 5.15 asti melko hyvin levänneenä pystyyn ja kynällä juttua. Nyt avasin koneeni aamusta.

Lähden kohta kahvin keittoon sain eilen töistä paketin kun voitin ensilumi veikkauksen olin laittanut 3.12.2021 lumen tulon ja tuli lumi silloin mutta vain sentin verran ja raja oli kaksi senttiä mikä tulikin 3-4 päivän yöllä joten osuin lähimmäksi ja sain kahvipaketin voitoksi. Hyvä niin vaikken olekkaan niin kahvin ystävä juon mielummin teetä ja kaakaota se on minulle herkkua. Hyvä että sain eilen kolme laskua maksettua otin sossumme todistajaksi että tuli laskut maksettua. Kun selin samarian paikassa olin laskuttajaan yhteydessä väitti se yhtäkin laskua maksamattomaksi vaikka oli minulla juuri silloin keneella pankin sivu auki missä näkyi sekin maksu maksettuna. Miten voi näin olla että kahteen kertaan laskuttavat minua. Muutenkin olen ollut taloissa ilmasena työntekijäni ollen putsaria, putkimiestä, keittiöllä olin töissä, saanut olla palomiestä kun talo meinasi palaaa kun ei palomiehet tehneet mitään päivällä kun toimistossa lamppu kärähti käskin niitä kyllä repimään kattoa auki että näkisivät mikä käryää. Niin vaan lukollinen ruokavarasto lehahti melkein aamuyöstä onneksi olimme Merjan kanssa hereillä. Palohälyttimet eivät peleneet ruuvailivat niitä jatkuvasti. Minä sain noin 13 vuotta hupituomiota kun ei hälytyskeskus laittanut heti apua niin sanotulle uhrilleni. Emme saaneet venäläisen kaverini kanssa apua heti paikalle. Kaverini kuoli sisäiseen verenvuotoon. Mutta vasta sairaalassa jos olisivat tulleet heti ambulanssi paikalle olisi kaverini selvinnyt varmaan. Eivät tuntuneet välittävän meistä juopoista kun kaverillanikin olisi ollut noin kuukausi elinaikaa kun maksansa oli ollut kun rusina. Nämä nyt sattui kielokodossa tulipalo vaara mutta olen ollut muissakin taloissa ilmasena työntekijänä. Tänään onkin taas punttisali hyvä niin ja nukuin paremmin viimeyön hyvä niin jaksaa treenata. Vedän taas tiukan treenin tänään kun ei ollut salia viime maanantaina kun oli silloin itsenäisyys päivä. On toi treenaaminen minulle parasta terebiaa tulee siitä niin hyvä olotila koko kropalla ja pääkopalle. Tuntuu henkinen puolikin paranevan salilla, alkaa ajatus pelaamaan kun tiukat treenit vetää tulee kokonaisvaltanen hyvän olon tunne salilta. Vedin eilen kahdet sellijumpat miksi sanon omalla kropalla treenaamista. Olemme linnan kundit aina treenanneet sellijumppia nuoresta asti jumpaten sellissä monessa talossa. Keravan nuorisovankilassa aloittelin urani 17 vuotiaana pääsin jo silloin miesten kouluun. Parempi fiilis ja kondis kun nukuin taas paremmin viimeyön tulihan siinä nukukuttua hyvät tunnit. On kun erimies kun nukkuu hyvin yönsä. Kun minäkin heräilen yöllä monesti kusihätään ainakin pari kertaakin yössä. En tiedä jäikö minulle LITIUMISTA nefrogeeninen diabetes insipidus vesitystauti päälle kun juon paljon ja kusen myös yöllä paljon. Sama kun on lohjan osastonylilääkärin S.V.kirje minulla THS kilpirauhas arvot olleet koholla vuosia mikseivät tehneet henkilökunta Ohkolan sairaalassa asialle mitään vaikka valitin sairasta oloani sanoi osaston 20 naislääkärimme että olisi minulle koknitiivisia oireita miksi helvetissä eivät välittäneet osastolla 30 mitään valittaessani sairasta olani. Päänsärky oli joka öistä ja muitakin vaivoja minulla oli kokonaisvaltanen sairas olo. Uneni olivat lyhyitä ja huonoja. ' Otin taas puheeksi tämänkin minua vaivanneen asian kun luin äsken Lohjan sairaalan papereita. On ne hyvät todistukset minulla jos jotain teen asioille jos onkin jäänyt LITIUMISTA 1800 mg päälleni. Paha juttu oli silmieni huonoksi meno verenpainelääkkeen jälkeen mustia palloja meni silmissäni sekä vaaleaa harsomaista häiriöä. Ja puhuivat minulle kaihi olevan toinen hyvän omanhoitajani järjestämä lääkäri kuka oli ekaan lääkäriin verrattuna kunnollinen sanoi se ettei minulla kaihia ole. Miettikää nyt mitä henkistä väkilaltaa tämmöinen on minulle kun lääkkeillään minut sairastuttivat kumma kun osaston 20 nuori hoitaja pakotti minut ottamaan verenpainelääkkeen vaikka siitä kieltäydyin kun emme olleet siitä puhuneet mitään lääkärin kanssa. Menee täällä lääkärit ihan hoitajien raporteilla varmaankin. Niinkun sanoi osaston 30 venäläinen mieslääkäri kolmen suomi hoitajan läsnä ollessa että määrää hän minulle LITIUM lääkkeen suomi hoitajien puheillla minkä pitoisuuset se nosti pilviin 1800 mg Miksi sitten kusettavat hoitajatkin että lääkäri määrää ja lääkäri sanoi suoraan että suomi hoitajien puheilla määrää. Antoikin ihana sisar hento valkoinen omahoitajani verenpainemittarin viikoksi huoneeseeni sain mitata paineeni kun minua huvitti ja tippuikin hieman silloin tällöin oaston 20 mieshoitajan mittaama yläpaineeni alle viitearvojen 140. Tulee tässä vähän toistoa juttuihini mutta jos tuleekin lukijoitani kesken tarinoideni pysyy nekin mukana tarinassani. Ja kun on todella rankkaa sairastuttamiseni ollut lääkkeillään. Olen ollut talossa yli 40k. kertaa viinapirun takia ja koskaan minua ei olla sairastutettu läkkeillä näin pahaan kuntoon kun tällä selin samarian pisaran juopon kokin aiheuttama hupi reissuni.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...