torstai 9. joulukuuta 2021

Päivä mennyt pitkälle ja nyt vasta koneelle tekstiäni. Olin aamusta jalkahoitajalla ja päivällä lähdimme tutustumaan vantaalle tuttuun asumisyksikköön. Tarinoitani tälle päivälle.

Nyt vasta laitan tekstiäni blogiin kun on ollut muuta ohjelmaa minulla pitkin päivää. Aamulla oli kello 11 jalkahoitaja alhaall ja sitten kello 14 lähdimme omahoitajan kanssa taksilla kohti vantaata tikkurilaa katsastettiin uusi paikka mihin menen asumaan jos nyt kaikki menee niin kun pitääkin. Oli siellä tuttu ohjaaja mukava nainen tuttuni viime pitkältä hupireissultani kielokodon aikoihin. Oli mukava leppoisa paikka silellä toki olisin mennyt entiseen kielokotoon nykyiseen kajavaan. Oli se ainoa paikka missä olen saanut inhimillistä kohtelua osakseni. Mutta nyt otan uuden paikan heti vastaan kun vaan lääkäri kirjoittaa minut ulos tästä sekopää Ohkolasta. Olen niin kypsänä näihin sekopäihin aikansa kutakin jaksaa. Nyt alan lähtemään työpaikan pikkujouluihin työpaikalle alkaa ne puolen tunnin päästä vissiin kello 17. Söin kyllä päivällisen talossa äsken tullessamme Tikkurilasta olivat säästäneet minulle ruuan. Kun olen vegaani ruokailija ei ole pikkujoulussa vegaani ruokaa otan laatikoita siellä. Toki kinkku maistuisi mutten viitsi lipsua vegaanista. Otan sitä mitä siellä on varmaan löytyy laatikoita siellä. Seurustelu on tärkeämpää minulle kun ruoka. Kyllä minua vaan niin paljon vituttaa kun valehtelee lääkärit ja hoitajat lausunnoissaan ihan skeidaa ovat puhuneet lääkärit minusta. Vaarallinen itselle ja muille oli kuitattu hallinto-oikeuden lausuntoon. Toki olen uskon soturi olen vihollisille vaarallinen ketä ne sitten ovatkaan saatte sen päättää. Olen ollut 12 kertaa linnoissa ja yli 40 kertaa hoidossa viinan takia eikä koskaan minulle ole ollut edes riitaa kenenkään kanssa, paitsi tällä reissulla pari tyyppiä valehteli päälleni asioita. Mutta onneksi oli hyvä ihminen omahoitajani vielä talossa venäläisen hyvän naislääkärin kanssa saimme puhuttua noi kaksi sekopäätä että valehtelee ne molemmat. On mennyt kellokoski Ohkola ihan vituilleen nykyään nistit pilanneet talot ihan täysin kusipäitä valhetelijoita on talossa. Lukekaa mitä minulla tekivät kämppikseni murhapolttajaa kuka sytytti kaksi tupakka koppia tuleen jouduimme evakkoon muille osastoille. Yksi nisti samassa huoneessa ja yksi repi papereitani eli ihan sekopäitä talossa on nykyään.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Nukahdin hetkeksi äsken nousin kahvin keittoon kaverilleni ja itselleni. Kaveri tietää tietokoneeltani paljon ja puhelimestani.

 Olemme sen kanssa säätäneet konettani paljon. Nytkin se lähti säätämään konettaan. Tulee toisella silmällä MM- jalkapalloa telkasta toisell...