keskiviikko 8. joulukuuta 2021

Tarinaani tälle päivälle hyvin mennyt päivä töissä pantiin paikat kuntoon illallista pikkujoulua varten. Minulla onkin huomenna pikkujoulut on ne jaettu osastoittain.

Kuorin perunoita ja tiskailin sekä keittelin kahveja ulkotöiden keittiöllä. Kerroin ohjaajille miten keravalla nuorisovankilassa potkaisin kolme maitotonkallista perunoita pitkin rundi käytävää. Siitä jouduinkin eristykseen pohjoispäähän vanhalla puolella. Muttei enään tarvinnut minun perunoita kuoria keittiöllä. Lukekaa miten JUMALANI johdatti siinäkin asiassa en nyt jaksa alkaa tähän sitä tarinaa kertomaan mutta löydätte varmaan tarinani siitäkin ebisodista. Olen aika kuuma Kalle ja aina tapahtuu kun suutun toki hilliten yleensä itseni jurrissa on joskus pinna palanut totaalisesti ja silloin on ollut äijää nurin ja paikat remontissa. Aina olen kumminkin yrittänyt vältellä tilanteita mitkä yhteen ottoon johtavat. Mutta joskus on ollut pakko kykyjäni käyttää saan silloin ihan hirveät voimat. Tuntuu ne ihan muualta tulevan puhun kosmisesta säteilystä. Menee minulta aina älli ikään kun tulisi TYRANNOSAURUS REXIN VOIMAT.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Nukahdin hetkeksi äsken nousin kahvin keittoon kaverilleni ja itselleni. Kaveri tietää tietokoneeltani paljon ja puhelimestani.

 Olemme sen kanssa säätäneet konettani paljon. Nytkin se lähti säätämään konettaan. Tulee toisella silmällä MM- jalkapalloa telkasta toisell...