tiistai 18. tammikuuta 2022

Eilen illasta nukkumaan noin kello 20 ja herätykseni kello 1.25. Kynällä siitä tarinaani ja nyt koneella.

Meni väsymykseni ohi juuri äsken herättyäni, siitä kynällä tarinaani ylös. Ja nyt aukasin koneeni ja juttuja ylös kohta vielä nukkumaan alkaa aina hyvin minua väsyttämään kun koneella alan kirjoittelemaan. En muista unia nähneeni viime yönä ollenkaan, mikä on harvinaista kun näen yleensä joka yö unia kuolleista kavereistani. Tulee kuolleet kaverini uniini ikäänkun henkinä niin elävinä ne ovat unissani. Nyt alan vielä nukkumaan sammutan koneeni ja nukun aamuun asti että jaksan siivota aamusta heti, kun on meillä siivous ryhmä tänään, alkaa se heti aamusta yhdeksän jälkeen. Nyt sammutan koneeni ja alan nukkumaan, saan aina hyvin unen päästä kiinni uudestaan herätykseni jälkeen. Hyvää yötä yö kukkujat ja siunausta tällekin yölle nukkukaa hyvin isoveli valvoo.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...