keskiviikko 23. helmikuuta 2022

Hyvä päivä ollut hyvillä fiiliksillä menty. Aamujumpat tehty ja siivousryhmän työt tehty omalta osaltani. Puntilla käyty salilla penkkiä taljaa käsipainoja tehden.

Tein heti aamusta aikasin sellijumpat etunojia ja venyttelyt siihen päälle. Lankutukset olen hetkeksi jättänyt vähemmälle selkäni kipeytymisen vuoksi. Tein oman alueeni siivousryhmässä keittiöt lavuaarit käytäviltä sekä kukkien kastelun 3 ja 4 kerroksen hommat tuli tehtyä. Nyt alan sammuttamaan konettani kun väsyttää minua niin paljon että käyn ajoissa nukkumaan. Kävin töiden jälkeen salillamme tein tiukan penkkipunnerruksen sekä taljalla tein rintaa ja olkapäitä. Tein myös taljalla ojentajat sekä käsipainoilla tein hauiksia muutamat sarjat. Oli lyhyt treeni tänä päivänä mutta ihan tehokas treeni sekin oli. Heitin myös pienen lenkin tuolla tiellä teki sekin hyvää minulle. Nyt nukkumaan väsy painaa silmiäni palaan asiaan aamulla tai herättyäni yöllä. Hyvää yötä kansakunnat yrittäkää olla sotimatta jos aamulla näyttäisi jo paremmalta maailman tilanne. SIUNAUSTA JA ENKELIT VARJELKOON UNTANNE NIIN VIHOLLISTEN KUN OMIENI.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...