maanantai 7. helmikuuta 2022

Jäi taas päivällinen kesken tuli taas tulppa nieluuni jonka jouduin yskimään huoneessani auki. Ikävä vaiva se on minulla toiset ruuat ovat pahempia kun toiset.

On vielä hankala kun puuttuu minulta hampaita suustani siksi kun Riihiäen Keskusvankilassa ei ollut aikoinaan muuta kun poisto. Annoin siksi ottaa pois risoja hanpaita, olisi kyllä ollut kaupungilla hammashoito. Mutta kun ei Vaho sen aikainen vankeinhoitolaitos maksanut hammashoitoa jos oli lyhyitä tuomioita. Olisin saanut isältäni kyllä rahat hammashoitoon muutaman hampaan laitatin kaupungilla. Mutta kun eivät kaikki pojat saaneet rahaa kaupungin hammashoitoon käskin repiä risat tulehtuneet hampaat pois. Siksi on vaikea minun pureskella ruokaani, kun lähti tosta edestä kolme nastahammasta pois kellokoski Ohkolassa. Kävimme porukka Kellokosken hammashoitolassa repi hammaslääkäri yhden pois edestä, vaikka käskin se paikata hampaani. Sanoi se että oli siinä hampaassa juurikin irti siksi se piti poistaa. Pystyin noilla etuhampaillani syömään omenatkin sekä kaikki kovatkin ruuat. Ihmettelin kun pääsi ulkomaan kaverikin neljä viisi kertaa hammashoitoon. Minulle ei hammaslääkäri suostunut tekemään eteen kruunuja tai muita hampaita. On siinä ylhäällä kulmahampaassa ruuvikin juurena. Pari reikää se paikkasi sillä hyvä toki kävin sitten kerran suuhygienistillä se putsasi hampaani mitä suussani oli. Kaveri sanoi että mene tähystykseen ettei ole mitään pahempaa nielussani. Mutta kun pelkään niin paljon lääkäreitä yhden homon takia. Nuoruudestani tuli tyypistä ongelmia meni minulta varmaan vaimokin sen takia oli minulla ruotsinkielinen tyttö Monica me olimme nuoria rakastuneita. Minä vissiin 18 vuotias ja Monica ehkä 15-16 vuotias. Rakastuin Monicaan kun se ei huora ollut vonkasin siltä pillua koko kesän, muttei se antautunut minulle. Minulle antoi ekalle kerralla tyttö kun tyttö. Sain naiseni niin kiimaan ettei ollut ne vaikeita pantavia. Kerran olimme Monican kanssa autossani yhdessä, mutta kun oli tilanne päällä homon takia, jäi siitäkin peloissaan tehdystä nainnista huono kokemus varmaan molemmille. Ostin pizzan tänään illasta on kyllä rahojeni kanssa ongelmia kun tuli Ohkolan sairaalan kaksi laskua vielä perässäni tänne uuteen paikkaa vaikka piti Ohkolan sossun mukaan olla sinne kaikki järjestyksessä. Helvetti enhän nyt pysty maksamaan vanhoja laskuja sekä tämän uuden paikan laskuja. Kun tulee niitä päällekkäin monta laskua on maksussa. Jäi minulle hiidenpellostakin monta laskua muka auki. Yritti ne saada minulta yhtäkin jo maksettua laskua uudestaan maksuun. Oli minulla pankin sivu koneella auki kun olin laskuttajaan yhteydessä. Sanoi tyyppi suoraan ettei ole kyseinen lasku maksettu sanoin ettei pankin sivu valehtele. Lopetin puhelun siihen en varmaan maksa toista kertaa maksettua laskua. Olen saanut olla taloissa putsaria, tiskaria, palomiestä, hoitajaa ja lääkäriäkin. Monenlaista duunia tehden monessa hoitopaikoissa olleena. Lukekaa tarinoitani vuosien saatossa miten olen hommia hoitanut, on minusta toiset potilaat tykänneet niin ovat henkilökunta alkanut piruiksi minua kohtaan. Toki vastaan niin kun minulle huudetaan siksi sanon suoraan asiat joku on minulle vittumainen niin olen samanlainen takasin.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...