perjantai 11. helmikuuta 2022

Päivä mennyt hyvällä fiiliksellä siivottu osastoa jumpattu on ja ulkoiltu. Tarinaani vielä illasta.

Menen ihan kohta nukkumaan laitan tähän vielä vähän tarinaani tälle illalle. On univelkaa viime yöltä siksi menen aikasin nukkumaan sammutan kohta koneeni. Hyvä päivä oli taas tänään kiitos jengi tästäkin päivästä mukava oli siivota osastoa. On jotain duunia minulla mitä tykkään tehdä ja saa siitä pientä kehotus rahaakin. Työsalin duuneja en lähde tekemään, on ne minulle aika rasite kun olen tehnyt monta vuotta melko ilmaista duunia, ollen palomiestä, putsaria, tiskaria, lääkäriä kun sähköstä sain nuoren naisen rakkaudellani pois. Kyllä nämä salin hommat riittää minulle. Kun en saa kunnon palkkaakaan niistä hommista. Olen tottunut saamaan kunnon palkan työstäni. Nyt kone seis ja unta kaaliin alkaa minua väsyttämään jo nyt vaikka kello on vasta 20.50. Hyvää yötä kansakunnat päällä maan ja ulkoavaruuden sotilaani henkimaailmani.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Nyt laitan vielä Cetilar rasvan jalkoihini. Jos ne vielä auttaisivat särkyyni jaloissani.

Laitan vielä Cetilar rasvan jalkoihini se on särkyyn. olisiko  rasva auttanut hiukan särkyihini. Otin yhden pamol särkylääkkeen jos se autta...