torstai 24. helmikuuta 2022

Yöllä heräten huolissani Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan. Maailma palaa miksi näin voi olla nykyaikana. Eikö korona ollut jo varoitus JUMALAN vitsauksesta ihmiskunnalle.

Menin nukkumaan aikasin kello 21.30 ja heräten yöllä 2.53 siitä vielä nukkuen kello 6 asti mitkä unet tekivätkin minulle hyvää. Venäjän hyökkäys Ukrainaan piti hereillä yöllä, on se niin rankka juttu Venäläisten tekemä. Mikseivät hoitaneet hommaa fiksusti diplomatiaa käyttäen kai ne olisivat saaneet asiansa menemään muullakin tavalla kun sodalla. Nyt on kaikki melkein Venäjää vastaan. Miten voi nykymaailmassa tapahtua tälläistä on ydinase pelko maailmassa meni koko maailma sekasin Venäläisten touhusta. Nyt vaan kauhulla odotamme seuraavaaa siirtoa mitä eteen tulee kunhan eivät Jenkit lähtisi mukaan sotaan silloin voi olla piru irti. Minä nyt en välitä jos maailman loppu tulee kun ei ole minulla mitään jättää jälkipolville en usko että minulla on edes lapsia kenelle maailmani jättäisin. Pojan luulin minun olevan mutta huomasin ettei sieltä päin rakkautta tule ei pojalta vaimoineen eikä heidän neljältä lapseltaan. No menkää kaikki helvettiin olenhan Hautausmaan mies siunaan teidät sinne olen niin paljon kärsinyt maailmassa suomalaisten toimesta. Onneksi on ulkomaalaisia keiden kansa tunnen rakkautta. Toki meni minulta venäläisiinkin usko minut sairastuttaen Ohkolan sairaalassa. LITIUM 1800 mg lääke pahinta oli minulle lukekaa miten sairaaksi siitä tulin. Miksi näin voi olla ja nyt tuli Ukrainan tilanne heti perään. Ja miksi sanoi venäläinen mieslääkäri määräävänsä LITIUMIN minulle suomalaisten hoitajien puheilla. Ovatko hoitajatkin luopioita myrkyttävät omaa kansaansa. Minä kun en ole mielisairas olen alkoholisti keneltä on viinapiru päästään kuollut. Näin kyllä Ohkolan sairaalassa niin toden tuntuisen unen maailman lopusta. Kävelin unessani siskoni ja sen tytön kanssa raunioissa. Olihan kumma uni katsoin aamusta ikkunasta ei ollutkaan uneni toteutunut. Olen ennenkin nähnyt enne unia, kummia ovat HERRAMME TIET Johdattaa se elämääni toki pahojen ihmisten tekemällä kaikkensa estääkseen JUMALANI TYÖN.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...