maanantai 4. huhtikuuta 2022

Hyvä päivä on ollut Ukrainan ja Venäjän sodasta huolimatta. Nyt ajoissa nukkumaan kun on huomenna minulla keittiövuoro. On siinä taas koko päivän kiinni.

On jotenkin jo turtunut Ukrainan sotaan kun sitä tulee joka tuutista ja lehdissä sitä on jatkuvasti.Kunhan ei vaan sota leviä muihin maihin, mikä sitten on venäjän tarkoitus. Sitä ei tiedä onko kolmas maailmansota se olisi varmaan maailmanloppu. Katsotaan nyt mihin vielä ajaudutaan sodassa, Ukraina on kohta pommitettu maan tasalle. Mitä ne nyt taistelee joistakin raunioista maa tuhoutuu pikkuhiljaa Venäjän toimesta. Mitähän Putinin päässä liikkuu ja Ukrainan presidentin kun tapattavat siviilejä ja lapsia mene jatkuvasti. Yksikin lapsen henki on minulle ja TAIVAAN ISÄLLE tärkeämpi kun joidenkin sotahullujen. Kehuvat toiset vielä sotahulluja miksi näin voi olla sota ei ratkaise mitään sodassa ei ole kun häviäjiä. Tekisivät nyt rauhan kun vielä ehtivät luulisi että panisivat jenkit erikois joukot asialle ja iskemään johtajiin. Onhan tämä sota täysin perseestä pelotetaan koko maailmaa venäläisten toimesta, vielä ydinase pelko on maailmassa. Kun ei sekopäistä tiedä mitä siellä päässä on pimahtanut. Luulisi että venäjän kansa olisi sotaa vastaan ja tekisivät ne jotain maassaan. Kyllä tämä sota sekoittaa minunkin päätäni yötä myöten herää yöllä kummiin uniin. Tulee sota uniinikin harvase yö jollain tavalla. Viime yönä näin kuolevani vanha äitini oli vieressäni unessani. Heräsin monta kertaa kusihätään yöllä olin herätessäni aamulla kipeä koko kaveri. Lihakset oli yölläkin kipeät monesta kohtaa oli todella huono olo minulla koko yön. Aamulla oloni parani kun kävin suihkussa ja panin puhdasta päälle otin myös hoitajalta yhden puranan särkylääkkeen. Mikä varmaan auttoi kipuihini ja huonoon olooni. Toivotaan nyt ensi yöksi rauhallisempaa yötä etten painajaisia näkisi. Toivon vaan että Äidilläni on kaikki hyvin. Rukoilen joka ilta nukkumaan mennessä Äitini puolesta oli se sitten missä tahansa. Nyt rukoilen rauhan puolesta Ukrainaan. Lopettakaa se lapsien tappaminen se menee jo yli käsityskykyni. Voi olla kyyti kylmää pääliköille kun iskee kansakunnat. Sillä aikansa kutakin ovat varmaan kohta kusessa syylliset sotaan. Ei varmaan normaalit ihmiset hyväksy sotaa missään muodossa. Kärsii siinä venäläisetkin pahasti pakotteita maailmalta tulee jatkuvasti ja muutenkin lyövät Venäjän boikottiin.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...