keskiviikko 6. huhtikuuta 2022
Nukuin vielä kello 7 asti hyvin nukkuen tuli normi tunnit unta minulle. Oli aamupala ja lääkkeet kohta alkaa siivousryhmämme työt. Pitkästä hupituomiostani pahoja paikkoja kierrellen .
Hyvä että maltoin mennä aauyöstä vielä uudestaan nukkumaan. Nukuin vielä hyvät tunnit aamuun asti kello 7 heräsin hyvin levänneenä. Join viimesen teeni aamusta se vähän piristi minua sai kuumaa sisäänsä. Täytyy taas ostaa teetä kaupasta ja kaakao olisi myös hyvää. Ostan molempia kun nyt kauppaan pääsen lähtemään. Ostan inkivääri teetä ja rauhoittavaa kamomilla teetä. Hunajaa siihen on ne hyviä on minulle hunaja hyvää moneen vaivaan. Käytän sitä allergia siedätykseeni, sekä porkkana öljyn kanssa auringossa palaneeseen selkääni lotta kodissa kyllä hoitajat ihmetteli kun sanoivat ne illasta että on selkäni aamusta kesinyt kun niin punainen se oli. No olikin selkäni aamulla kuparin ruskea kun intiaanilla. Kiitos lääkkeeni hunajan ja porkkana öljyn mikä prosessi siinä sitten tapahtui kun yhdistin hunajan ja porkkana öljyn.
Ny lähden käytävälle alkaa kohta meillä siivousryhmän palaveri kello 9 sen pitäisi alkaa. Jaetaan siinä työt ryhmäläisille yritän ottaa neloskerroksen siivouksen. Imurointi moppaus sekä konetus siihen vielä on siinä vielä muutakin hommaa vissiin ovien pyyhintä.
Jatkan tähän tekstiäni sain tehtyä imuroinnin ja moppauksen nelos käytävällä. Vielä on käytävän konetus eli siis koneella työstäminen pitää odottaa konetta kolmos kerroksesta kunhan saavat sen vedettyä ensiksi. Käytän hunajaa keväällä allergiseen olooni on se auttanut minua 6 vuotta, en ole minulle turhia allergia lääkkeitä tarvinnut. Olen syönyt monet allergia lääkkeet keväisin vaivanneeseen allergiaani. Kaikki turhaan en ole niistä apua saanut sama oli astma sumutteella Ventoline ja Bulmigort sekä muita sumutteita, puhalsin PEF mittarin pohjaan lääkkeellä ja ilman. Huomasin että oli astma sumutteet minulle täysin turhia kaikki mitä kokeilin.
Meilahden allergia sairaalan testeissä uudesti koulutukseen testatessa, puhalsin mittarit niin pohjaan että joutuivat listoja teipillä jatkamaan. Juoksin kuulemma allergia sairaalan mäkitestissä parhaan tuloksen, piti mäkeä juosta edestakasin määrätyssä ajassa. Pääni tutkittiin Hyvinkään testeissä ja sain hyvät arvosanat siitäkin testistä. Miettikää joku saatanan mielentilan testi minut hulluksi määritti ja siitä Vaasan mustaan saareen vankimielisairaalaan. Miksi minulle hupituomion leipoivat mikä oli siihen motiivinsa. Kuka ja ketkä olivat syyllisiä pitkään tuomiooni noin 13 vuotta siinä meni pahoja paikkoja kierrellen.
Sain taposta tuomion kaveristani kun emme saaneet Venäläisen kaverini kanssa apua uhrilleni. Kuka oli maksakirroosi potilas oli sillä noin kuukausi elinaikaa kuulemma. Maksansa oli kuulemma kun rusina, jos olisimme heti saaneet avun kaverille ei se olisi kuollut sisäiseen verenvuotoon. Kuoli kaveri vasta sairaalassa sisäiseen verenvuotoon. Jos olisin sen kämpillä seonnut olisi siellä ollut kaikki säpäleinä. Mutta kun heräsin oli kaveri alasti lattialla, miksi siinä onkin kysymystä. Kaikki tyypit olivat häipyneet kämpiltä. On asiassa outoja piirteitä lukekaa olen kirjoitellut asiasta yksityiskohtasemmin.
Järjesti minulle mielentilan asianajaja Pekka H. vaikka ei ollut asia sen väärtti olisin selvinnyt muutamalla vuodella linnassa. Sanoi asianajaja Pekka H: että vedetään mielentilaan niin pääsen puolta vähemmällä. Miksi perkeleessä se noin teki kusetti sekin minua rankasti. Lähetin Pekka H. viestin että vieläkö se ajaa juttuja ja että olen nykyään siviilissä.
Juttu ei täyttänyt tapon kriteereitä se ei ollut niin törkeä vaikka outoja piirteitä siinä olikin. Olisi pitänyt asiassa ottaa muitakin asioita huomioon. Mutta niin kun järvenpään poliisi laitoksella kuulusteluissa sanoi poliisi suoraan että leivotaan minulle hupituomio. Jos vaikka olenkin lyönyt tai potkaissut kaveria kerran vartaloon ei siitä tappoa saa tekemälläkään. Parilla vuodella olisin selvinnyt linnassa olisin päässyt ensikertalaisena kun olin ollut niin kauan siviilissä.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Alfa ja Omega
On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.
Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti