tiistai 5. huhtikuuta 2022

Päivä mennyt hyvin kaikesta maailman tilanteesta huolimatta. Keittiö töitä tehdessä yksin teen päivällä hommat. Tulee taas töitten jälkeen minulle kaveri keittiölle.

Kumma kun ei saa kuulemma palkkaa tai kehotusrahaa keittiö töistä vaikka siinä on koko päivän kiinni. Aamusta alkaa kello 7 työt ja iltapala on kello 18.30 sen jälkeen kerätään tavarat vielä pois. Eli pitkä on päivä keittiöllä toki on siinä taukoja välissä mutta kiinni on siinä koko päivän. On taas paljon lehdissä ja netissä Ukrainan sodasta saisivat jo lopettaa sotimisen kärsii syytön kansa sodasta. Minä säälin lapsia kun kuolee niitäkin jatkuvasti siellä sodassaan. Kaikki pommitettu riekaleiksi kun näyttävät kaupunkeja sieltä mistä ne enää taistelevat kun ei ole kun raunioita jäljellä. Kai Venäläiset pommittaa koko Ukrainan maan tasalle siltä kuvissa näyttää. Nyt lähden keittiölle tyhjentämään astianpesukoneen ja laittamaan päivä kahvit tippumaan. Palaan asiaan myöhemmin en tänään salille menekkään oloni on huono. Jätän salin väliin katson teenkö kahvakuula treenit tänään.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...