maanantai 11. huhtikuuta 2022

Väsyneenä mutta aamusta kylän kapakassa käyden ja viereiseen kauppaan herkkuja ostamaan. Päivä mennyt hyvin autoin keittiössä jengiä kahvitin ja tarjoilin jälkiruuan.

Oli mukava käydä paikallisessa kapakassa oli ihmeen paljon siellä jo kaljasieppoja. Muutama äijä jo örisi heti aamusta avauksen jälkeen menin noin 10.30 kuppilaan aukeaa se kello 10. Eli nopeasti olivat muutamat jo saaneet itsensä jurriin vai oliko niillä jo tullessa pohjia. Kävin kuppilassa vessassa kun alkaa aina hermo lepäämään normaalien parissa ja herkkä vatsani toimii siellä. On näissä laitoksissa aina jännitteitä minkä minä yliherkkänä vaistoan ja reagoin helposti kaikkeen outoon. On noi lääkkeeni pilanneet vatsani toiminnon täysin toimii vatsani miten sattuu. Olen ollut herkkä vatsainen lapsesta asti ehkä kovakin lapsuuteni sen teki. Olantsapiini on minulle ollut pahinta, äitini melkein itki nähdessään minun käyneen emäsalon mökilllä ulkovessassa ja verta tulleen pyttyyn. Kysyi äitini tuleeko minulta noin paljon verta peffasta sanoin että on isällä Olantsapiini purkki salkussa ja saatanat mengelet pakottaa isän minua myrkyttämään. Isäni oli sydänvikainen dementikko entinen juoppo. Ja tommoinen minua lääkitsemään mikä perkele oli hoitohenkilökunnan motiivi minun elämäni pilaamiseen. Sairasta isääni siihen käyttäen isäni ampui haulikolla sisäovesta läpi kun tuin sen kämpille olin pakotettu soittamaan ambulanssin mikä meinasi minut viedä silloin meinasi tapahtua harvoin suutun mutta silloin oli lähellä idioottien lanssin miesten kanssa. Soitin kytät paikalle ja ne sanoivat lanssin miehille että alatte Kaitsua uskomaan Masahan se on ihan sekasin. Isäni joutui jäämään suoraan terveyskeskukseen vuodeosastolla. Oli sillä niin pitkälle edennyt dementia. Oli se vielä karannut yöllä talvipakkaseen aamutakissa ja tossuissa. Onneksi se oli mennyt kalevaan huoltomiehemme talolle ja pelastui se paleltumasta. Näin kuulin tapahtuneen puhuivat minulle siitä lääkäri. Sanoin lääkärille ettei ole mennytkään kun vuosia elämäni pilaamisessa lääkkeillä sairasta isääni käyttäen. Tutkin asiaa viimesen päälle mutten saanut selville mikä oli Mengelen lääkäreiden motiivi myrkyttämiseeni lääkkeillä. Ja kuka on se iso piru ja missä se luuraa luulisi että Israelin tiukka järjestö MOSSAD saisi jotain aikaiseksi maailmassa. Mikä on lääkäreiden vannoma HIPPOKRATEEN VALA noudattaako maailman lääkärit kaikki sitä kysynpä vaan miten on.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Pia kehui minua mukavaksi kaveriksi, oliko sitten tosissaan en tiedä sitä. Kyllähän hoitajat kehuu potilaita.

 Mukavalta se kuulostaa kehuja saada. Mukava se on Pia hoitajakin se mitä olen sitä oppinut tuntemaan. Onhan tässä talossakin vaikea töissä ...