torstai 19. toukokuuta 2022

Päivä mennyt niin hyvin kun tämmöisessä palvelutalossa voi mennä. Kun on ikävä meillä pakkolääkitys se pilaa talon kokonaan. Minulla ei mene kun aamusta aripiprazol 20 mg ja illasta olantsapiini 10 mg.

Kevyt on lääkitykseni moniin varrattuna, mutta vaikuttaa pakkolääkitys minuun rankasti, kun en tarvitse noita kyseisiä lääkkeitä. Olen terve mies kun on viinapiru kuollut päästäni pitkällä hupituomiollani. Miksi perkeleessä myrkytätte minua lääkkeillänne mikä on siinä motiivinne. Kun ei lääkäri minua tunne yhtään vaan menee se hoitajien puheilla eivätkä kaikki hoitajat ole todella mitään ruudin keksijöitä. Alan olemaan aika kypsä tämän talon palveluihin alan kohta lähtemään, Turkki ja Espanja kiinnostaisivat minua. Vedin aamusta hyvät jumpat helkkarin väsynyt olin heti aamusta kun menin niin myöhään nukkumaan ja heräsin kello 5.05 . Nyt sammutan koneeni ja käyn nukkumaan univelkoja pois. Väsymykseni painaa silmiäni nyt hyvät yöt kansakunnat päällä maan ja henkimaailma avaruuden.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...