lauantai 4. kesäkuuta 2022

Mukava kun kaveri soitteli pyysi minua luokseen tulee se minua aamusta hakemaan. Pääsen tuulettumaan täältä mestasta lomille.

Lupasi kaverini tulla aamusta minua hekemaan lomille olen päivän sen luona. Kokkaamme ja pelaamme varmaan sakkia, onhan hienoa päästä tuulettumaan täältä mestasta missä olen kun en ole lomilla käynyt kertaakaan. Katson nyt koska tulen takasin illasta varmaan olisi mukava olla kyllä yön yli sen luona. Toivotaan että menee lomani hyvin sen kanssa. Kello on nyt 0.02 nyt käyn nukkumaan että jaksan herätä aamusta aikasin suihkuun ja aamupalalle, lääkkeet jättäisin pois mutta katson nyt mitä teen. Pitää minun saada pieni lääkkeeni pois listoilta ei mene minulla kun aamusta aripiprazol 20 mg ja illasta olantsapiini 10 mg se on vähän mutta rasittaa sekin ottaa. Kun en ole mielisairas olen alkoholisti joka ei lääkkeitään tarvitse. Ja olenkin sylkenyt lääkkeet monessa paikassa pois. Samoin jätin verenpaine lääkkeen pois mistä meni silmäni huonoksi samaan aikaan kun pakotettiin Ohkolan osastolla 20 minut ottamaan verenpainelääke. Näytin miten terveillä elämäntavoilla paineet normalisoituu tiputin painoni 116.8 kilosta 90 kiloon. Oli minulla lihasmassaa aika paljon parhaimmillani mutta oli myös turhaa painoa minulla. Kondis on nykyään hyvä kun jäi myrkky LITIUM 1800 mg minulta pois se oli minulla hirveä lääke niin sairaaksi siitä tulin. Onneksi olen ollut aina laitoksissa tiukassa treeni kunnossa joten palauduin LITIUMISTA 1800 mg hyvin. Nyt nukkumaan hyvää yötä kansakunnat toivotaan parempaa huomista ja rauhaa maailmaan. Siunausta koko maailmalle toivoo Papa Kai.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...