torstai 28. heinäkuuta 2022

Aamulenkki heitetty pyörällä aamusta kello 6 kävin huoltoasemalla vitamiini juomalla. Ei ollut siellä käännytettäviä joten tulin kämpille.

Lähdin katsomaan olisiko näkynyt vaikka tuttuja kaupungilla, jos tuttuja venkuloita löytyisi. Kumma vaikka olen ikäni lusinut en tunne ketään venkuloita onko kaikki veljeni kuolleet. Kyllä tässä kaipuu onkin jos omieni pariin sotureiden seuraa kaipaan. En jaksa näitä tavis jengejä ei ole näissä äksöniä ja vielä joudun olemaan sairaiden kanssa on nämä mielenterveys ihmiset niin alistettuja monetkin. Pyhä henki ei kosketa tässäkään talossa on lääkkeet vieneet tunteet ja halut näiltä. Tykkään noista ulkomaan porukoista saa niiden lapsiakin opettaa. Ikävä on Keravalle omaan kaupunkiini olisi siellä tuttuja ja tutut paikat vaikka ovatkin tuhonneet paljon rakentamaamme vanhaa Keravaa. Kyllä vielä Keravalle pölähdän kun sitä vähiten odottavat. Nyt jäätelölle on minulla sitä vielä saan potilaskeittiön auki kello tulee juuri 7. Onkin vähän nälkä jo minulla.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...